Rynek w Rozwadowie wciąż czeka na lepsze dni

Image

Rozwadowski rynek wciąż czeka na modernizację. Wszystko zależy jednak od dofinansowania do zadania, na które liczy miasto.

- 14 września jest termin złożenia wniosków do Marszałka Województwa Podkarpackiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na rewitalizację. W tej chwili przygotowujemy całą dokumentację tak, aby 14 września być gotowym na całość postępowania- mówi Lucjusz Nadbereżny.

Termin rozpoczęcia prac będzie uzależniony od daty przyznania dofinasowania. Prawdopodobnie będzie to wiosną przyszłego roku. Przebudowa rynku rozpoczęłaby się zatem latem przyszłego roku i potrwałaby 16- 18 miesięcy. Ile będzie kosztować to zadanie?

- Jeżeli chodzi o całościowy projekt płyty rynku, Sokoła to jest kwota około 15 mln zł. Jeszcze kończymy kosztorys tak, aby na 14 września złożyć pełną dokumentację. Trzeba jednak pamiętać, że to nie koniec prac w Rozwadowie, ponieważ mamy tam jeszcze ulicę Kopernika, Kochanowskiego, Poprzeczną, Jagiellońską, część ulicy Dąbrowskiego i wartość tych projektów drogowych to jest około 5 mln zł- mówi prezydent.

Podczas sesji Rady miasta, która odbyła się w piątek 10 sierpnia radni pochylili się nad kwestiami formalnymi, dzięki czemu będzie można starać się o dofinansowanie do tego zadania z budżetu województwa. Remontem mają być też objęte uliczki przyległe do Rynku.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 1 =
~berek

Daliscie sie nabrac cwaniakowi i dwulicowemu cynikowi, to czego oczekiwaliscie? Miasto juz ma ogromne problemy z wieloma podstawowymi sprawami, a tu sie chce topic pieniadze w kolejne wizje i rysunki.

~SOSNA

ROZWADÓW NIE CZEKA NA LEPSZE DNI ,BO NIE MA WPŁYWU NA AURĘ.ROZWADÓW CZEKA NA LEPSZEGO PREZYDENTA I NA LEPSZEGO RADNEGO BO OBECNA RADNA TO PORAŻKA

~Ina

Wstyd to pod MOSIR podjechać. To jakiś skansen PRLu. Na błonia wyrzucili 10 milionów a na 150 merów uliczki nie ma. Hańba. Może prezydent jakąś konferencje zorganizuje i drzewko posadzi.

~kibuc

te po żydowske kuce to tylko spychaczem i dynamitem poczęstować, ani to ładne ani cudowne

~maria57

oby jak najszybciej bo to co tam jestteraz to wstyd na cała polske
dziadostwo jak w jakims 3 swiecie
jeden syf co był na błoniach juz uporzadkowany teraz czas na to dziadostwo bo to jest obcnie edorado dla amatorów wina z butelki a nie dla człowieka który wyjdzie na spacer z dzicmi

~sasiadskarpa

Oby nic urzedasy nie dostali,bo zniszcza drzewa na rynku i bedzie plac z kostka betonowa.

~sasiadskarpa

Oby nic urzedasy nie dostali,bo zniszcza drzewa na rynku i bedzie plac z kostka betonowa.

~hola

Z miasteczkiem Rozwadów będzie tak samo jak z solarami, fotowoltaiką czy w tym roku wymianą pieców CO na gazowe. Dużo szumu, zbędnych wypowiedzi a potem gęba w kubeł i jakis lakoniczny komunikat na tablicy urzędu! Rozwadowianie nie bądźcie naiwni, nie słuchajcie faceta który wam wszystko obieca co będziecie chcieli a potem i tak nici z tego będą! Jak umiecie liczyć to liczcie na... siebie!

~jasio

a najlepiej by było rozdziadow rozebractak jak szklieletola i zrobić tam rondo abo jaki plac zabaf bo dom uciech podobno tam jest

~jasio

radni som bas przerwy pochyleni bo to pachołki a nie goście z jajami