Remont stadionu. Dlaczego tyle trwa?

Opublikowano: 23  Lipca  2018

Wciąż trwa remont stadionu piłkarskiego. Kolejny sezon Zielo- Czarni grają „u siebie” w Boguchwale. Radny Zbigniew Paszkiewicz pyta o terminy. Ile to jeszcze potrwa?

- Czy nie za długo się wlecze budowa stadionu? Przecież znacznie mniejsze stadiony są budowane znacznie, znacznie szybciej, a to rzutuje na pieniądze, bo bądź co bądź wyjazdy naszej drużyny poza Stalową Wolę nie tylko pozbawiają kibiców sportowej rozrywki, również rzutują na pieniądze klubu i sekcji piłkarskiej- mówił radny Zbigniew Paszkiewicz.

Prezydent Stalowej Woli jest zadowolony z postępu prac na placu budowy. Wszystko idzie zgodnie z planem.

- Harmonogram jest nie tylko ambitny, ale realizacja jest również błyskawiczna. To jest obiekt o olbrzymiej powierzchni, o niełatwej konstrukcji, natomiast konstrukcje żelbetowe, które tam w ostatnich miesiącach były prowadzone, można powiedzieć, że one się zakończyły, czyli to trudne postawienie całego obiektu, z punktu widzenia konstrukcyjnego zostało zakończone- mówi prezydent Lucjusz Nadbereżny.

Teraz budowa weszła w nową fazę. Na plac wchodzą wykonawcy z różnego rodzaju branży. Jak mówi włodarz miasta harmonogram prac nie jest zagrożony, ale wiemy już, że budowa przeciągnie się w czasie.

- Zmiana terminu, przede wszystkim, jest wynikiem realizacji dodatkowych elementów takich jak odwodnienie, jak kwestia zbiorników retencyjnych. To są te rzeczy, które zostały dodane do tych projektów z punktu widzenia późniejszej eksploatacji i funkcjonalności- mówi Lucjusz Nadbereżny.

Chodzi o prawidłowe odprowadzanie wody, o którym wcześniej nie do końca pomyślano. Ulewne deszcze, które coraz częściej nawiedzają Stalową Wolę mogłyby spowodować, że na boisku stałaby w przyszłości woda. Stalówka wciąż gra na wygnaniu nie posiadając własnego boiska. Nasi zawodnicy podejmują więc gości w Boguchwale.

- Myślę, że na wiosnę przyszłego roku nasza drużyna będzie mogła rozgrywać mecze już na nowym stadionie- zapewnia prezydent.

Na placu zostały wykonane już fundamenty pod trybuny otwarte, boczne na boiskach treningowych. Prace przenoszą się więc z trybuny głównej na część boczną.

 


Komentarze
1 2 »

Strona: 1/2 Wyświetlaj po:

~kibic
Kiedy czytam te wypciny pozytecnych idiotow to normalnie noz w kieszeni sie otwiera. Gdyby nie budowa tego hotelu , ktorego nie bylo w poczatowych planach to tn stadion juz dzis bylby otwarty na potrzeby naszej STALOWKI. Budowa tego hotelu opoznla otwarcie naszego CENTRUM SPORTOWEGO.
Dodano: 30  Lipca  2018  08:47:16
~hehek
Jeszcze sie skarbnik nie nachapala kasy? Premie to za co dostaje? Za kreatywna ksiegowosc i przelewanie z pustego w prozne?

Przy okazji warto aby zainteresowano sie rodzina panstwa chodorkow. Juz trzech czlonkow tej rodzinki ma dobrze oplacane stolki. Jeden siedzi u nadbereznego w kancelarii. Jego braciszek jest zastepca durka w arimrze. Warto dodac, ze facet nie ma nic wspolnego z rolnictwem. Skonczyl pedagogike na kulu a wczesniej pracowal w wordzie w tbg za rzadow nadbereznego wraz z jego kumplem trela - obecnie prezes enesty - kon by sie usmial, mezusiem szefowej kancelarii. Zonka zastepcy kierownika arimru w stw siedzi na stolku w zabie bez konkursu i jest pchana wyzej mimo ze kompetencji brak. Tatus tej ferajny odbieral flage od morawieckiego 2 maja.

Zenada i placz.
Dodano: 29  Lipca  2018  21:51:25
~dojna zmiana+
Opozycja jakby była coś warta to już powinna szukać kwitów na misiewiczow w jaki sposób nowi radni zostali zatrudnieni w KRUSIE CZY ARIMR a także ci nowi z partyjnego nadania w urzędzie.
Dodano: 29  Lipca  2018  21:50:11
~dojna zmiana+
Gdulowa ma pensji 170-180 tysi rocznie.Do tego ze 100 tys. premii to nie czas na emeryture.No chybaq że CBA wejdzie do urzędu.Wtedy to zmienia postać rzeczy.
Dodano: 29  Lipca  2018  21:36:54
~@ola
Napisz cos wiecej. Mieszkancy chcieliby sie dowiedziec wiecej o kretactwie Nadbereznego. Gdulowa bedzie siedziec cicho, w koncu dostala sowite uposazenie w 2017 roku, co widac w oswiadczeniu majatkowym. Poza tym, nie czas na emeryture?
Dodano: 29  Lipca  2018  18:53:27
~ola
Panie prezydencie czas wyjąć karty na stół... Ile jest pan winien aktualnie spółce zależnej MZK należności za wykonane zlecenia? Czy jest to prawdą, że do niedawna była to kwota ponad 8 mln złotych? Dlaczego pan oprócz podatków i zysków ze spółki nie płaci za zlecone roboty i usługi? Gdy wejdzie do was prokurator to żebyście ze skarbniczką nie zbledli. Co to za facet, że nie dba o firmę a wręcz ją dołuje? Czas na zmiany w mieście, tak dalej być nie może! Nadbereżny musi odejść!!!!
Dodano: 29  Lipca  2018  18:34:56
~@Andrzej_2.0
Racja. Dlatego tez mieszkancy miasta powinni sie zajac Nadbereznym i tym co robi. On nie jest krolem tej miesciny, a zwyklym urzednikiem, ktoremu wydaje sie, ze moze lgac i miec mieszkancow za nic.

Jesgo sposob "zarzadzania" jest tak zalosny, ze mozna sie zaplakac. Gdzie jest prawidziwa i MERYTORYCZNA opozycja, aby tego oszusta i jego beznadziejna rade odsunac od wladzy? Obstawil stolki swoimi kolezankami i kolegami. Dyrektor nowego zlobka, synus senator w spolce miejskiej, kolezka od rozklejania plakatow a ARiMR i tak mozna by bylo wymieniac godzinami. Dal im sowite pensje za posrednictwem podleglych mu prezesow i dyrektorow, tak aby miec czyste raczki.

Tu nie ma zadnej nowej jakosci, to widac np. po realizowanych przetargach, gdzie wszystko idzie w leb przy wyborze wykonawcow.
Dodano: 29  Lipca  2018  17:17:59
Oczywiście, że brakuje pieniędzy. Tylko idioci lub naprawdę nie interesujący się miastem wierzą, że jest dobrze.

Ludzi z miasta ubywa. Perspektywy są takie, że nic sie nie zmieni. Stadion czy mostek powieszany tylko dobija nasze miasto. Koszty utrzymania będą tak wysokie, że ludzie będą musieli to pokrywać w opłatach za wodę, ścieki i śmieci. Ościenne gminy wyrosną na Stalowej Woli jako metropolie. Przy wysokich kosztach życia w mieście ludzie "uciekną" do ościennych gmin.
Dodano: 29  Lipca  2018  17:04:55
~@Feniks
Oszust i klamca to bardzo trafne okreslenia na tego cwaniaka. Przeklada "inwestycje", bo brakuje srodkow finansowych, badz robi wszystko pod wybory samorzadowe i przyszloroczne parlamentarlne, w ktorych bedzie kandydowal, aby uciec z tego balaganu, ktory sam narobil.

Nadberezny bardzo skrupulatnie buduje wizerunek ojca wybawiciela, przyjaciela sportowcow, ludzi starszych i czlowieka rodzinnego. Rzecz w tym, ze nie ma w tym ani grama wiarygodnosci. On sie wrecz sili na to, aby ludzie go doceniali na kazdym kroku. Niestety, ale wielokrotnie oklamal wielu ludzi, mamil ich. Dobrze by bylo jakby oni otworzyli usta i zaczeli mowic.
Dodano: 29  Lipca  2018  16:59:44
CYTAT
Jak mówi włodarz miasta harmonogram prac nie jest zagrożony, ale wiemy już, że budowa przeciągnie się w czasie.

Czy ten gówniarz uważa, że wszyscy oprócz niego są idiotami? Jeżeli harmonogram prac nie jest zagrożony to jaki jest prawdziwy powód przeciągnięcia budowy w czasie? Czyżby brakło srodków w kasie a banki nie chcą dać? Wiem, że jest rok wyborczy i mam nadzieje, że wyborcy przy urnach wyborcy uwzględnią jak oszust czy raczej kłamca robi ich w wała.
Dodano: 29  Lipca  2018  16:23:02
~Satyr
Wszystko pięknie i ładnie..tylko Nasza liga ma się dodatkowo wzbogacić o piłkarzy pracujących ! Nie chcemy łachów udających piłkarzy !! zakasać rękawy i do roboty ,,a później przyjemności !! 22 ludzi można zwerbować z każdej odlewni aluminium a aluminium Ci u Nas dostatek..!! Aluminium Stal stalowa Wola główny sponsor :]
Dodano: 27  Lipca  2018  15:03:50
~Młody
Do jazda

Weź się uspokuj patisonie, hehe
Dodano: 27  Lipca  2018  09:30:22
~Arnold
Każdy ,który napisze coś złego już jest opłacany.Prawda jest taka ,że kolo ma rację .Popatrzcie na Rzeszow nowe fabryki i inwestycje.Stalowa co ????Alluminium rulezzz.
Dodano: 26  Lipca  2018  17:05:32
~Arnold
Każdy ,który napisze coś złego już jest opłacany.Prawda jest taka ,że kolo ma rację .Popatrzcie na Rzeszow nowe fabryki i inwestycje.Stalowa co ????Alluminium rulezzz.
Dodano: 26  Lipca  2018  17:05:31
~Arnold
Każdy ,który napisze coś złego już jest opłacany.Prawda jest taka ,że kolo ma rację .Popatrzcie na Rzeszow nowe fabryki i inwestycje.Stalowa co ????Alluminium rulezzz.
Dodano: 26  Lipca  2018  17:05:29
Rocznie ubywa ponad tysiąc mieszkańców. Przedsiębiorstw nie przybywa. Możliwości rozwoju też nie.

Jak taką sytuację miasta nazwać? Zdychanie pasuje.
Dodano: 26  Lipca  2018  07:32:51
~do manukun
Manukun chyba ty zdychasz. Siedzisz przed tym monitorem, trzepiesz kapucyna i wciąż narzekasz. Weź się za robotę, zainteresuj się czymś i żyj jak człowiek.
Dodano: 24  Lipca  2018  14:05:24
~PIETER
DLACZEGO TYLE TRWA?JUZ ODPOWIADAM......Poniewaz to jest inwestycja na ktorej ktos zarobi kupe kasy wiec oplaca im sie przeciagac budowe ! Czesto sie zdarza ze na poczatku pieniadze na iwestycje sa prezeznaczane na potrzeby prywatne a co zostaje to tak zwlekaja bo NIMA PINIEDZY !!!( zartobliwie ) Tak jest ze wszystkim.Zapraszam do odwiedzenia zalewu na WOLINIE w 2012 roku mial byc skonczony a tak naprawde jeszcze do tej pory go nie skonczyli.I gdzie sie podzialo ponad 6mln zl.BRAWO ! ZLODZIEJASZKI MAJA SIE DOBRZE I NIKT IM NIC NIE ZROBI .
Dodano: 24  Lipca  2018  10:53:25
@jazda
Na szczęście mamy w mieście kilkudziesięciu pierdzistołków, którzy pieją z zachwytu w komentarzach. Nieważne, że miasto zdycha. Podrzędny klub sportowy wygrał mecz! Ciekawe, dlaczego mało kogo ten fakt interesuje? Może przez beznadziejny poziom gry i ciągłe afery?

Dla klakierów wystarczy byle coś się dzieło. Miliony złotych marnowane na głupoty ich nie obchodzą.
Dodano: 24  Lipca  2018  09:09:55
~fafiks
Kibice piknikowcy nie beda przychodzic na nowy stadion,bo ogladna sobie mecz w telewizji.Beda musieli kibicow za darmo wpuszczac na trybune i dodatkowo piwo w prezencie to moze ktos przyjdzie.
Dodano: 23  Lipca  2018  21:17:05
~Kiss
Opóźnienie jest dla naszego dobra. Wszystko to dobra zmiana.
Dodano: 23  Lipca  2018  21:04:47
o płatny hejter sie odezwał. Brakowało twoich wypocin. Stalowa wygrała, a ty cicho, bo dupa boli
Dodano: 23  Lipca  2018  21:03:53
~do mankun
myślisz taki mooondry jesteś ??????
Dodano: 23  Lipca  2018  21:03:38
@ziomek
I co, jak pojechałeś po lamusach, to sytuacja klubu się poprawiła?
Dodano: 23  Lipca  2018  20:38:18
@jazda
Z czego misiaczku chcesz finansować utrzymanie stadionu i klubu, skoro miastu brakuje na podstawowe wydatki? Miało być rozsądne zarządzanie, a władze dalej biorą kredyty na kosztowne głupoty.
Dodano: 23  Lipca  2018  20:35:35
jazda nie boli. Niech powstaje taki obiekt, którego potrzebujemy. A to jest taki miś na miarę naszych możliwości.

Szrek miał bibliotekę a Lucek ma stadion. Z tych dwóch mega budowli wolę bibliotekę.

Pytanie o wyegzekwowanie kar umownych za opóźnienie jest bardzo zasadne. Kwestie bezpieczeństwa są fundamentalne ale to wykonawca powinien wiedzieć gdy brał sie za taki projekt. Tłumaczenie Lucjusza jest kuriozalne.
Dodano: 23  Lipca  2018  19:56:35
Widać niektórych boli, ze powstaje nowy stadion.
Dodano: 23  Lipca  2018  18:47:06
Pierwszy raz widzę gdy inwestor usprawiedliwia i tłumaczy wykonawcę. No ale .... z pustego to i Salomon nie naleje. Po wykonaniu inwestycji jest faktura do zapłaty i to powód przesunięcia. W nowym budżecie zaczniemy z niezłym minusem z aktualnego roku. Obawiam się, że kasy w przyszłym roku zabraknie około maja.
Dodano: 23  Lipca  2018  17:07:06
~Budimex
Dobrze ze powstaje akademia Pan prezydent ma rację trzeba stworzyć coś na miarę la masii
Dodano: 23  Lipca  2018  16:59:54
~Koniu
Śmiesznie będzie wyglądała cebula w liczbie 50 szt na tak dużym obiekcie. No i Jeżowe się będzie cieszyło jak na wyjazdowym meczu w lidze zagrają na ha15 😂
Dodano: 23  Lipca  2018  16:57:07
 

Pogoda:
Stalowa Wola
Sport
Edukacja
Pozostałe