Zepsuty nadajnik Play-a a sprawa abonamentu

Image

W okresie od 28 maja do 30 czerwca br. nie działał nadajnik Play na Okulickiego. Klienci nie mieli więc dostępu do internetu i kłopoty z połączeniem telefonicznym. Dlaczego więc mają płacić abonament?

Nadajnik mieszczący się przy ulicy Okulickiego 1 w Stalowej Woli przez ponad miesiąc miał awarię. Problemy sieci spowodowały, że niektórzy klienci nie mieli dostępu do internetu lub ten dostęp był mocno ograniczony. Usługi więc nie były świadczone prawidłowo, a w zasadzie nie było ich wcale. Dlaczego więc firma pobierała abonament za czasookres, w którym nie wywiązywała się z umowy?

Trudno jest egzekwować swoje prawa w sytuacji, gdy zadanie nie jest świadczone jak należy, niemniej jednak trzeba to robić. Konsument powinien mieć świadomość, że zawsze ma prawo reklamować usługę, domagać się egzekwowania swoich praw. Nie można przecież płacić za coś, z czego nie mogliśmy korzystać, a co mieliśmy zagwarantowane umową.

Wszystkim osobom, które nie miały internetu w tym czasie, a korzystały z Play (nadajnik Okulickiego 1) przypominamy, że mogą składać reklamację domagając się zwrotu pieniędzy za abonament za okres bez świadczenia usługi, a nawet żądać rozwiązania umowy bez płacenia kar umownych. Aby złożyć reklamację należy zadzwonić pod numer 790 500 500 (klienci indywidualni) lub 790 600 600 (klienci biznesowi), bądź napisać maila na adres: ok_(at)_pomocplay.pl

O sprawę zapytaliśmy mailowo kilka dni temu rzecznika Play, ale niestety, do tej pory nie otrzymaliśmy wyjaśnienia.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =
~Akacja

Mi do dzisiaj Play nie raczyło odpowiedzieć, dlaczego nie mam Internetu... dowiedziałam się o powodach właśnie teraz, z tego artykułu. Wrr...

istari22

Mnie za 2 urzadzenia oddali 100zł.

~Dekiel

Wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma ;) Świeciło mi sie R w telefonie , zgłosilem na play24 , kase oddali. Powiedzieli że do konca czerwca naprawią. No i R znikło. Nie wiem czy tak chetnie w t-mobile by kase zwrocili. No oby ...

~do krokus

Po ponad 11 latach w Tmobile nie chcieli mi dać smartfona. Musiałam podpisać nową umowę na nowy numer, bo nowy klient jest lepszy niż stary.

~Krokus

Ja ostatni raz przedluzalem umowe w playu mnie to non stop swieci sie R a na dodatek zamiast dawac stalym klientom ktorzy maja juz umowe przedluzana min 3 raz dawac do abonamentu lepszy telefon to w ofertach daja coraz gorsze a zeby miec w miare fajny telefon to trzeba zabulic tyle co w sklepie ...

~Kika

i jeszcze z premedytacją sprzedawali internet chociaż wiedzieli że nie działa. O zwrocie kasy nie ma mowy - kazali reklamację pisać. Skur...two.
Chyba zgłoszę do UOKiKu bo na to chamstwo businessmenów nie ma bata.

ewcia1982

mi zwróciłi 40 zł napisałem do nich z play24

~do Pawel

Zadzwoń i powiedz z czym miałeś problem. U mnie na telefonie się świeciło na okrągło "R" i tak powiedziałem. Ze telefon niby działał po roamingu między sieciowym ale internet strasznie wolno chodził. Na to koleś stwierdził że nie ma wglądu w prędkość internetu jaką świadczą inne sieci w roamingu. No i zaproponował anulowanie faktury.

~Paweł

A co z abonentami "na kartę"? Również cały miesiąc nie mogłem korzystać z usług. Czy też można się domagać jakiegoś "zadośćuczynienia"?

~Orczak

Potwierdzam. Dzwonić i zgłaszać. Faktura wyzerowana za czerwiec.

piejo10

Ja już wywalczyłem u nich, jedną fakturę za internet co miałem na 72 zł to mi wyzerowali, teraz przyszła kolejna i też napisałem do nich o kolejne wyzerowanie, także walczcie o swoje a bedzie wam dane ;-)