MZK z duchem czasu

Image

Wraz z nowym rokiem Miejski Zakład Komunalny w Stalowej Woli przygotował swoim klientom ofertę szybszego i sprawniejszego sposobu kontrolowania swoich rachunków i płatności. Na stronie internetowej www.mzk.stalowa-wola.pl pojawiła się nowa ikonka IBOK, która przekierowuje na Internetowe Biuro Obsługi Klienta. Każdy, zainteresowany taką formą obsługi klient, ma więc możliwość osobistego wglądu na swoje konto, gdzie między innymi sprawdzi stan wodomierzy i bilans rozliczeń z MZK.

- Aby zostać użytkownikiem IBOK-a należy dokonać rejestracji za pośrednictwem strony internetowej MZK (zakładka IBOK) i stworzyć swój własny profil. Rozwiązanie to umożliwia w prosty i wygodny sposób kontrolować należności za usługi świadczone przez naszą Spółkę nie wychodząc z domu – zachęca Andrzej Pityński, kierownik Działu Handlowego w spółce komunalnej.

Od 1 stycznia bieżącego roku klienci MZK mają także możliwość otrzymywania e-FAKTUR. Aby uruchomić taką usługę należy wypełnić, a następnie złożyć osobiście odpowiedni wniosek, który dostępny jest w Biurze Obsługi Klienta lub na stronie internetowej MZK (w zakładce BOK/Przydatne Dokumenty).

- Zachęcamy naszych klientów do korzystania z takiej formy otrzymywania faktur. Rezygnacja z tradycyjnych papierowych faktur pozwala oszczędzić czas, unikać opóźnień w otrzymywaniu korespondencji, a przede wszystkim chroni środowisko naturalne – podkreśla A. Pityński.

Użytkownicy IBOK-a, wniosek o elektroniczną fakturę będą mogli złożyć zdalnie, uruchamiając zlecenie otrzymywania e-faktur na swoim wirtualnym koncie.

Obrazek

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =
~szok

Zamiast w e-faktury zainwestujcie w szkolenia pracowników. Dotyczące obsługi. Od urzędników po panów zabierających śmieci. Ze szczególnym uwzględnieniem rupieciarni. Toż to szok.

~stalowa

MZK - to jakiś żart? Po pierwsze, należałoby nauczyć ludzi obsługi internetu (na mailową odpowiedź z MZK trzeba czekać siedem dni). Następnie nauczyć kultury (do Rupieciarni strach wywozić cokolwiek), a szukanie "oszustów" przez komunikaty w mediach, to już przesada. Nikt nic nie wie od wielu lat? Śmieci segregowane wywożone są raz na cztery, pięć tygodni, a śmieci tzw. "ogrodowe" w sezonie zimowym nie są wywożone wcale. A zimy u nas słabe i liście spadały, a MZK już ich nie zabierało. Ale chyba najważniejsze jest zadowolenie władzy.

~jasio

a kiedy minimum egzystencji dla wszystkich