Zaloguj się !

Zielona fala za 1.87 mln zł

Opublikowano: 8  Listopada  2017

Około 1,87 mln zł będzie kosztowało wprowadzenie tzw. zielonej fali w Stalowej Woli. Inwestycję tę realizuje GDDKiA.

Do przetargu na wprowadzenie nowego programu sygnalizacji świetlnych w Stalowej Woli, ich koordynację (wprowadzenie tzw. zielonej fali) oraz przeprowadzenie remontu zgłosiły się 2 firmy. Nadesłane oferty oscylowały między 1,87 i 3,01 mln zł. Komisja przetargowa wybrała ofertę firmy z Tarnowa. Jeżeli nie będzie odwołań ze strony niewybranego oferenta, wkrótce zostanie podpisana umowa.

W ramach tej inwestycji wyremontowane zostaną sygnalizacje świetlne na sześciu skrzyżowaniach w Stalowej Woli: ul. Staszica - Mickiewicza, ul. Staszica - Popiełuszki, Al. Jana Pawła II- ul. Floriańska- ul. Osiedlowa przy stacji paliw, ul. Komisji Edukacji Narodowej - Al. Jana Pawła II, ul. Okulickiego-Chopina, na przejściu dla pieszych przez ul. Staszica.

Wymienione ulice objęte będą programem koordynacji, który funkcjonował będzie w trybie stałoczasowym. Dodatkowo na skrzyżowaniu ul. Komisji Edukacji Narodowej - Al. Jana Pawła II zostaną zamontowane wyświetlacze odmierzające czas zarówno sygnału czerwonego, jak i zielonego.

Celem planowanych prac jest dostosowanie funkcjonowania sygnalizacji świetlnej do natężeń ruchu oraz zwiększenie płynności ruchu zarówno na DK77 jak i na wlotach podporządkowanych, z uwzględnieniem bezpieczeństwa pieszych na istniejących przejściach dla pieszych w rejonie skrzyżowań. Termin realizacji zadania to 60 dni z wyłączeniem okresu zimowego.

 


Komentarze

Strona: 1/1 Wyświetlaj po:

~słuchacz, no bo nie da się ale jak mają przyzwolenie na wydanie prawie 2 milionów zł to dlaczego nie. Głupi podatnik zapłaci. Ile kosztował dotychczasowy system, który nie działa?
Dodano: 12  Listopada  2017  12:29:39
~słuchacz
a jeszcze rok temu GDDKiA twierdziła że nie jest możliwe zrobienie zielonej fali- co za debile siedzą w GDDKiA
Dodano: 9  Listopada  2017  21:13:23
Wszytko się da... kasę wydaj i mówić ze jest pięknie
A później odejść i mówić ze kasy nie ma i zadłużenie jest !!
Dodano: 9  Listopada  2017  14:10:20
~HEHEHE
Oj żal tyłek ściska łopozycji, oni narzekali 20 lat, ze się nie da...
No i co da sie!
Dodano: 9  Listopada  2017  10:39:46
Bruaki jak wy chcecie przeleciec wszystkie swiatla na raz ?? bedzie to wynikalo nie tylko z predkosci jaka bedziecie jechac a, ale i rowniez znatezenia ruchu drogowego , ile samochodow i w jakim czasie beda one tamtedy przjezdzac !!
zanim sie wypowiecie , wyjedziecie w rejony gdzie takie sekundniki i zielona fala jest...
Mowie dalej i nie mam na mysli Rzeszowa....
Kasa w bloto... ale fejm prezydenta bedzie i klaskanie oszolomow
Dodano: 9  Listopada  2017  10:36:23
~maro$$$
Inwestycja GDDKiA ale:

KTO będzie przecinal stęgę? No kto?
KTO Zwola konfełencję? No kto?
KTO zamówi fotołelację stojąc w jednym rzędzie z kolezka od kserowania i babcia która im to kserowania załatwiła? No kto?
KTO wstawi ta "inwestycje" do foldełu osiagniec czterolatki? No kto?
KTO karze przemianowac fale z zielonej na zielono-czarna w hołdzie kibicom wykletym? No kto?
Dodano: 9  Listopada  2017  07:17:23
Wystarczy nie kraść. Ciekawe ilu z wyborców w to jeszcze wierzy ;-)
Dodano: 9  Listopada  2017  06:37:33
~siwy
dzięki temu prezio ma 2 kadencje w rękach
Dodano: 9  Listopada  2017  06:20:57
~Mgr
Tak, Lucek załatwił kasę, to się opozycja pluje. Żałosne to, mogą jeździć kur#a Niezłomnych i jakimiś opłotkami, jak się nie podoba. Buce...
Dodano: 8  Listopada  2017  22:26:22
~Karlay
Fakt takie coś się przyda na pewno,
fakt drugi : to nie zasługa Lucka,
fakt trzeci to Lucek powie, że to jego zasługa,
fakt czwarty ludzie w to uwierzą...
Dodano: 8  Listopada  2017  22:21:01
Trochę przepłacili, ja bym zrobił za 1187 zł.
Dodano: 8  Listopada  2017  21:35:04
~Co za buce
Co za buce...


Nie było zielonej fali i sekundników ŹLE!
Będzie zielona fala i sekundniki ŹLE!
Dodano: 8  Listopada  2017  21:27:04
~jasio
to taniej nisz ten tanji rower
Dodano: 8  Listopada  2017  20:14:39
qwerty dobrze kombinujesz ale Nadbereżny nie miał tu nic do powiedzenia bo to nie jest inwestycja finansowana ze srodków miasta.
Dodano: 8  Listopada  2017  17:49:54
~qwerty
A ja proponuję :
Jest szkoła o specjalności powiązanej elektroniką oraz programowaniem komputerowym. Wystarczy zgłosić temat na forum szkoły nagroda za modernizację dla ucznia powiedzmy 20 000 +plus zwolnienie z egzaminów na studia .
I chciałbym zobaczyć jak zdolna jest nasza młodzież.
A nie jakieś przetargi za grubą kasę Panier Prezydencie
bo nasza młodzież jest bardzo zdolna
Dodano: 8  Listopada  2017  17:28:44
CYTAT (abc...)
i dwa miliony poszło w błoto !!!

To nie miasto za to płaci więc nie ma co szkodować a GDDKiA już dawno powinna to zrobić.
Dodano: 8  Listopada  2017  17:16:33
~busik
O co wam chodzi? Te sekundniki to świetna decyzja. Zielona fala też,bo na ta chwile żeby przejechać z Ozetu do Rozwadowa to trzeba czekać na każdych światłach.A tak to 50 przelecimy wszystkie krzyżówki!!
Dodano: 8  Listopada  2017  17:12:05
~Haiti
Jak wam szkoda kasy to przestańcie demolowac np przestanki ,lawki itp. Wtedy kasa sie znajdzie.
Dodano: 8  Listopada  2017  16:44:07
Ale głupota tyle kasy wydawac,lepiej niech zlikwiduja te kamrey obok rzezby na rondzie.Pis tylko szkodzi.
Dodano: 8  Listopada  2017  16:34:25
~abc...
i dwa miliony poszło w błoto !!!
za jakiś czas sami się przekonacie iż to wieli niewypał !!!
tylko ktoś kase zabierze a i tak będzie trzeba stać co światła !!!
Dodano: 8  Listopada  2017  16:00:11
 

Pogoda:
Stalowa Wola
Sport
Edukacja
Pozostałe