Zaloguj się !
Get Adobe Flash player

Lepsze połączenia kolejowe

Opublikowano: 13  Września  2017

Poprawa komunikacji w południowo- wschodniej Polsce, skrócenie czasu przejazdu pociągów, budowa 3 nowych przystanków, lepsza obsługa na stacjach i przystankach. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przygotowują się do przebudowy 66 - kilometrowej trasy Stalowa Wola – Tarnobrzeg / Sandomierz – Ocice / Padew. Ogłoszony jest prze-targ na dokumentację projektową dla inwestycji szacowanej na ponad 330 mln zł.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej trzy linie kolejowe: nr 25 na odcinku Sandomierz – Padew Narodowa (linia jednotorowa), nr 74 na odcinku Sobów – Stalowa Wola Rozwadów (linia dwutorowa) oraz nr 78 na odcinku Sandomierz – Grębów (linia jednotorowa), to łącznie ponad 66 km linii. Inwestycja jest planowana do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia.

- Modernizacja linii kolejowych we wschodniej Polsce stanowi jeden z ważnych celów PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W Krajowym Programie Kolejowym na liście podstawowej jest dziewięć projektów finansowanych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia o wartości prawie 2,2 mld zł. Efektem prac na trasie od Stalowej Woli do Sandomierza i Tarnobrzega oraz dalej w kierunku Ocic, do stacji Padew będzie większa dostępność mieszkańców do kolei, łatwiejszy dojazd do szkół i do pracy– mówi Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

3 nowe przystanki – Sobów, Kępie Zaleszańskie, Ocice

PLK planują budowę 3 nowych przystanków w miejscowościach: Sobów, Kępie Zaleszańskie oraz Ocice. Nowe lokalizacje peronów umożliwią mieszkańcom okolicznych gmin i osiedli sprawniejszy dostęp do pociągów. Podróżujący koleją w regionie skorzystają także z 8 przebudowanych stacji i przystanków, m.in. w Tarnobrzegu, Chmielowie i Baranowie Sandomierskim. Perony będą wyższe, przystosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Komfort podróżowania poprawią montowane na peronach wiaty, ławki oraz gabloty z rozkładem jazdy.

Większe możliwości kolei w regionie

Po zakończeniu realizacji inwestycji możliwe będzie przywrócenie ruchu pociągów pasażerskich na odcinkach Padew Narodowa – Chmielów oraz z Sandomierza do Grębowa przez linię kolejową nr 78. Czas przejazdu najszybszych pociągów między stacjami Padew Narodowa i Stalowa Wola Rozwadów Towarowa wyniesie nieco ponad 30 min. Składy pasażerskie pojadą z prędkością max. 120 km/h, a składy towarowe 80 km/h.

Do prowadzenia ruchu z wyższą prędkością zostaną dostosowane obiekty inżynieryjne - zmodernizowane zostaną 4 mosty i 63 przepusty. Kolejne 11 obiektów będzie podlegać remontowi. Dzięki wymianie urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz przebudowie przejazdów kolejowo- drogowych poprawi się poziom bezpieczeństwa. Liczba przejazdów oraz zakres planowanych prac zostaną określone na etapie dokumentacji projektowej.

Prace projektowe dla projektu pn. "Prace na liniach kolejowych nr 25, 74, 78 na odcinku Stalowa Wola – Tarnobrzeg/Sandomierz – Ocice/Padew" zaplanowano na lata 2018 – 2020, a budowlane na lata 2021 – 2022. Koszt dokumentacji projektowej oszacowano na ok. 15 mln zł. Wartość całego projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia wynosi ponad 330 mln zł.

 


Komentarze
1 2 3 »

Strona: 1/3 Wyświetlaj po:

~abcdef
@manukun

Plan Transportowy MIB na lata 2020 - 2025 jest wypracowany przy pomocy przewoźnika PKP Intercity i organizatora, czyli Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa. Na jego kształt złożyły się też sugestie ze strony społecznej, ponieważ ważne jest też wsłuchanie się w głos strony społecznej i skonfrontowanie go z analizą ekonomiczną czy jeszcze czymś ważniejszym jak uwarunkowaniami np. stworzenia jak najlepszej konkurencji dla drogi ekspresowej S-19 na odcinku Rzeszów - Lublin czy uwzględnieniem liczby mieszkańców na danym terenie.


Stalowa Wola popełniłaby więc WIELKI BŁĄD, gdyby przystała na opcję, która była w latach 80 - tych, czyli nawet 3 pośpieszne dziennie od strony Leżajska przez Stalową Wolę Centrum i Rozwadów w kierunku Warszawy i tylko one w kierunku Warszawy, a reszta pośpiesznych w kierunku Warszawy od strony Kolbuszowej przez Tarnobrzeg i o zgrozo na Sandomierz w stronę Ostrowca Św., CZYLI z 30 km OMINIĘCIEM Stalowej Woli.

Dzięki odpowiedniej postawie będą WSZYSTKIE pośpieszne w KURSY przez Stalową Wolę ( część przez Stalową Wolę Centrum i Rozwadów, a część przez Stalową Wolę CHARZEWICE ) z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego.


PODSUMOWUJĄC jeszcze raz wielkie brawo dla ministerstwa MIB za uwzględnienie stworzenia odpowiedniej konkurencji dla drogi ekspresowej S-19 na odcinku Rzeszów – Lublin i przy okazji tym samym za uwzględnienie interesów największego miasta na północy Podkarpackiego w postaci WSZYSTKICH POŚPIESZNYCH KURSÓW z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko w postaci części z nich, gdyby doszło do 30 km pominięcia Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św.
Dodano: 29  Września  2017  13:57:59
@abcdef
Terefere-kuku. Most w Sarzynie jest budowany dla zwiększenia przepustowości linii kolejowej dla pociągów towarowych. Ruchu dalekobieżnego dalej tam praktycznie nie będzie.

Ile ci płacą za wychwalanie tego bezwartościowego dokumentu zwanego planem transportowym?
Dodano: 29  Września  2017  13:26:49
~abcdef
@ssss


Linia kolejowa ze Stalowej Woli do Przeworska będzie stopniowo remontowana między innymi pod pociągi dalekobieżne, czego przykładem będzie niedługo budowa drugiego mostu równolegle do obecnego mostu w Nowej Sarzynie w celu stworzenia szlaku 2 torowego,ponieważ obecnie jest tam odcinek 1 torowy z powodu istnienia tylko tego 1 mostu z 1 torem.

W planie w perspektywie czasowej 2020 - 2025 są 2 pary połączeń DALEKOBIEŻNYCH dziennie z Przemyśla/Rzeszowa do Warszawy właśnie przez Leżajsk, Sandomierz, Ostrowiec Św.

CZYLI nie tylko pociągi towarowe mają tamtędy jeździć.
Dodano: 29  Września  2017  07:30:53
~ssss
a linia przez Leżajsk i tak idzie do zaoramia, bo jest na liście rezerwowej i nie będzie na niej żadnych remontów
Dodano: 29  Września  2017  00:58:17
~abcdef
@ssss

Remont peronów w Rozwadowie jest dla 5 osobówek do Lublina i 5 do Rzeszowa oraz 4 do Przeworska dziennie (i tyle osobówek obecnie kursuje na dzień) oraz, co bardzo ważne, dla planowanych 2 pośpiesznych dziennie z Zamościa do Krakowa/Wrocławia oraz planowanych 2 pośpiesznych dziennie z Przemyśla/Rzeszowa przez Leżajsk, Stalową Wolę, Sandomierz, Ostrowiec Św., Radom do Warszawy. Planowane jest też zwiększenie liczby osobówek do Przeworska z obecnych 4 dziennie, czyli będzie pod 20 osobówek dziennie i 4 pośpieszne przez Stalową Wolę Rozwadów.
Dodano: 28  Września  2017  15:41:14
~ssss
i po co ten remont peronów w Rozwadowie na obsługę kilku sobówek wystarczy wiata, jak na przystanku MKS
Dodano: 28  Września  2017  15:26:51
~abcdef
@manukun


No i mylisz się, ponieważ obecne rozwiązanie z Planu Transportowego MIB na lata 2020-2025 ma być utrzymywane nawet po remoncie odcinka Radom - Warszawa, ponieważ ma być uwzględnione utrzymywanie odpowiedniej konkurencji dla drogi ekspresowej S-19 na odcinku Rzeszów – Lublin poprzez pośpieszne pociągi z Rzeszowa/Przemyśla przez Tarnobrzeg, nowy przystanek Stalowa Wola CHARZEWICE w kierunku Lublina i dalej i przy okazji będzie to tym samym uwzględnieniem interesów największego miasta na północy Podkarpackiego w postaci WSZYSTKICH POŚPIESZNYCH KURSÓW z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko w postaci części z nich, gdyby doszło do 30 km pominięcia Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św.


A co do pośpiesznych kursów przez Sandomierz na Ostrowiec Św., to JEDYNIE w wariancie najlepszym dla Stalowej Woli, czyli przez Leżajsk, Nisko i Stalową Wolę. Czyli DOKŁADNIE tak, jak jest to zapisane w PLANIE TRANSPORTOWYM ministerstwa MIB na lata 2020 – 2025. I taki wariant ma być również utrzymywany nawet po remoncie odcinka Radom - Warszawa.


Nie ma więc niebezpieczeństwa, że jakiś pośpieszny pojedzie z Przemyśla/Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św. czyli z 30 km ominięciem Stalowej Woli.


Tak jest to planowane, jeśli chodzi o Stalową Wolę.
Dodano: 28  Września  2017  10:07:40
~bbbb
Rumcajs znowu skopiował i wkleił to samo
Dodano: 27  Września  2017  21:40:20
~abcdef
A co do pośpiesznych kursów przez Sandomierz na Ostrowiec Św., to JEDYNIE w wariancie najlepszym dla Stalowej Woli, czyli przez Leżajsk, Nisko i Stalową Wolę. Czyli DOKŁADNIE tak, jak jest to zapisane w PLANIE TRANSPORTOWYM ministerstwa MIB na lata 2020 – 2025. I taki wariant ma być również utrzymywany nawet po remoncie odcinka Radom - Warszawa.

Nie ma więc niebezpieczeństwa, że jakiś pośpieszny pojedzie z Przemyśla/Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św. czyli z 30 km ominięciem Stalowej Woli.

Tak jest to planowane, jeśli chodzi o Stalową Wolę.
Dodano: 27  Września  2017  20:03:09
~abcdef
@manukun

No i się mylisz, ponieważ obecne rozwiązanie z Planu Transportowego MIB na lata 2020-2025 ma być utrzymywane nawet po remoncie odcinka Radom - Warszawa, ponieważ ma być uwzględnione utrzymywanie odpowiedniej konkurencji dla drogi ekspresowej S-19 na odcinku Rzeszów – Lublin poprzez pośpieszne pociągi z Rzeszowa/Przemyśla przez Tarnobrzeg, nowy przystanek Stalowa Wola CHARZEWICE w kierunku Lublina i dalej i przy okazji będzie to tym samym uwzględnieniem interesów największego miasta na północy Podkarpackiego w postaci WSZYSTKICH POŚPIESZNYCH KURSÓW z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko w postaci części z nich, gdyby doszło do 30 km pominięcia Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św.


CYTAT
Dodam jeszcze, że powinno się w przyszłości dopilnować, żeby NIGDY nie doszło do tego (przy obecnym przebiegu linii kolejowych od Rzeszowa na północ województwa podkarpackiego), że jakiś/jakieś pociąg/pociągi pośpieszny jadący z kierunku Rzeszowa czy z Przemyśla przez Rzeszów będzie trasowany z 30 km pominięciem Stalowej Woli przez Kolbuszową, Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św., ponieważ nie może być tak, że TŁUMACZENIE, że z RZESZOWA przez Kolbuszową, Sandomierz i Ostrowiec Św. i Radom jest kolejowo bliżej do Warszawy niż przez Kolbuszową, Tarnobrzeg, Stalowa Wola Charzewice i Lublin, Dęblin, SPOWODUJE, że jakiś/jakieś pociąg/pociągi pośpieszny jadący z kierunku Rzeszowa czy z Przemyśla przez Rzeszów będzie trasowany ze wspomnianym u góry 30 km pominięciem Stalowej Woli, bo LICZY SIĘ TYLKO duża liczba pośpiesznych kursów ( czyli WSZYSTKIE w danych czasach, przy obecnym przebiegu linii kolejowych od Rzeszowa na północ województwa podkarpackiego) z kierunku Rzeszowa przez Kolbuszową, Tarnobrzeg, Charzewice do Lublina i dalej, bo TYLKO TO będzie stanowić konkurencję dla drogi ekspresowej S-19 na odcinku Rzeszów – Lublin, a PRZY OKAZJI uwzględni interesy największego miasta na północy Podkarpackiego w postaci WSZYSTKICH POŚPIESZNYCH KURSÓW z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko w postaci części tych kursów, gdyby doszło do 30 km pominięcia Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św.
Dodano: 27  Września  2017  19:58:11
~bbbb
@manukun linia przez Leżajsk idzie do uwalenia, bo to nie jest inne województwo, gdzie obok siebie funkcjonują linie obsługujące połączenia dalekobieżne. A swoją drogą to w remont odcinaka Radom - Warka przed 2022 rokiem najwięksi optymiści nawet nie wierzą.
Dodano: 27  Września  2017  19:35:03
Pociąg w Charzewicach zatrzyma się tylko do momentu wyremontowania trasy przez Radom. Później pociągi z Podkarpacia na północ nie będą wcale jeździć przez Stalową Wolę...
Dodano: 27  Września  2017  18:56:14
~feniks
Co tak tu ucichło?

A było tak ciekawie...


abcdef ma rację, a reszta ujada nie mając racji....
Dodano: 27  Września  2017  18:38:56
~feniks
Nieźle...
Dodano: 26  Września  2017  19:54:15
~abcdef
@aaaa


aaaa, o to Twoje słowa:

CYTAT
ten plan transportowy uwzględnia w całości lobby tarnobrzeskich kacyków, aby wszystko było trasowane przez Tarnobrzeg


Pisałem wiele razy, że wg. PLANU TRANSPORTOWEGO ministerstwa MIB na lata 2020 - 2025 planowane jest tak:


2 pośpieszne dziennie z Przemyśla/Rzeszowa przez Leżajsk, Stalową Wolę, Sandomierz, Ostrowiec Św., Radom do Warszawy


Jak widzisz, ŁŻESZ JAK "BURA SUKA SPOD JAMNICY", ponieważ powyższe 2 pośpieszne mają być trasowane 15 km od Tarnobrzega, czyli przez Sandomierz.


@bbbb

Stalowa Wola popełniłaby WIELKI BŁĄD, gdyby przystała na opcję, która była w latach 80 - tych, czyli nawet 3 pośpieszne dziennie od strony Leżajska przez Centrum Stalowej Woli, a reszta od strony Kolbuszowej przez Tarnobrzeg i o zgrozo na Sandomierz w stronę Ostrowca Św., CZYLI z 30 km OMINIĘCIEM Stalowej Woli.


PODSUMOWUJĄC jeszcze raz wielkie brawo dla ministerstwa MIB za uwzględnienie stworzenia odpowiedniej konkurencji dla drogi ekspresowej S-19 na odcinku Rzeszów – Lublin i przy okazji tym samym za uwzględnienie interesów największego miasta na północy Podkarpackiego w postaci WSZYSTKICH POŚPIESZNYCH KURSÓW z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko w postaci części z nich, gdyby doszło do 30 km pominięcia Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św
Dodano: 26  Września  2017  07:07:11
~aaaa
ten plan transportowy uwzględnia w całości lobby tarnobrzeskich kacyków, aby wszystko było trasowane przez Tarnobrzeg
Dodano: 25  Września  2017  21:42:35
~bbbbb
@train i abcdef jaka walka tu się toczyła? Kto z kim walczył i o co? O peron na wygwizdiwiu w szczerym polu, z którego nikt nie będzie korzystał?
Dodano: 25  Września  2017  21:35:38
~train
Dodam jeszcze, że powinno się w przyszłości dopilnować, żeby NIGDY nie doszło do tego (przy obecnym przebiegu linii kolejowych od Rzeszowa na północ województwa podkarpackiego), że jakiś/jakieś pociąg/pociągi pośpieszny jadący z kierunku Rzeszowa czy z Przemyśla przez Rzeszów będzie trasowany z 30 km pominięciem Stalowej Woli przez Kolbuszową, Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św., ponieważ nie może być tak, że TŁUMACZENIE, że z RZESZOWA przez Kolbuszową, Sandomierz i Ostrowiec Św. i Radom jest kolejowo bliżej do Warszawy niż przez Kolbuszową, Tarnobrzeg, Stalowa Wola Charzewice i Lublin, Dęblin, SPOWODUJE, że jakiś/jakieś pociąg/pociągi pośpieszny jadący z kierunku Rzeszowa czy z Przemyśla przez Rzeszów będzie trasowany ze wspomnianym u góry 30 km pominięciem Stalowej Woli, bo LICZY SIĘ TYLKO duża liczba pośpiesznych kursów ( czyli WSZYSTKIE w danych czasach, przy obecnym przebiegu linii kolejowych od Rzeszowa na północ województwa podkarpackiego) z kierunku Rzeszowa przez Kolbuszową, Tarnobrzeg, Charzewice do Lublina i dalej, bo TYLKO TO będzie stanowić konkurencję dla drogi ekspresowej S-19 na odcinku Rzeszów – Lublin, a PRZY OKAZJI uwzględni interesy największego miasta na północy Podkarpackiego w postaci WSZYSTKICH POŚPIESZNYCH KURSÓW z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko w postaci części tych kursów, gdyby doszło do 30 km pominięcia Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św.



Tak więc przy obecnym przebiegu linii kolejowych od Rzeszowa na północ województwa podkarpackiego musi być zawsze tak, jak zostało zatwierdzone w grudniu 2016 r. w PLANIE TRANSPORTOWYM ministerstwa MIB na lata 2020 - 2025 dającym Stalowej Woli WSZYSTKIE POŚPIESZNE KURSY z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, bo TYLKO takie rozwiązanie uwzględnia interesy największego miasta na północy Podkarpackiego w postaci WSZYSTKICH POŚPIESZNYCH KURSÓW z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko części z nich, gdyby doszło do 30 km pominięcia Stalowej Woli z powodu pośpiesznych z kierunku Rzeszowa czy z Przemyśla przez Rzeszów trasowanych przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św. i do tego TYLKO duża liczba pośpiesznych kursów ( czyli wszystkie w danych czasach, przy obecnym przebiegu linii kolejowych od Rzeszowa na północ województwa podkarpackiego ) z kierunku Rzeszowa przez Kolbuszową, Tarnobrzeg, Charzewice do Lublina i dalej będzie stanowić właściwą konkurencję dla drogi ekspresowej S-19 na odcinku Rzeszów - Lublin.



A co do pośpiesznych kursów przez Sandomierz na Ostrowiec Św., to JEDYNIE w wariancie najlepszym dla Stalowej Woli, czyli przez Leżajsk, Nisko i Stalową Wolę. Czyli DOKŁADNIE tak, jak jest to zapisane w PLANIE TRANSPORTOWYM ministerstwa MIB na lata 2020 – 2025.



PODSUMOWUJĄC jeszcze raz brawo dla ministerstwa MIB za uwzględnienie stworzenia odpowiedniej konkurencji dla drogi ekspresowej S-19 na odcinku Rzeszów – Lublin i przy okazji tym samym za uwzględnienie interesów największego miasta na północy Podkarpackiego w postaci WSZYSTKICH POŚPIESZNYCH KURSÓW z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko w postaci części z nich, gdyby doszło do 30 km pominięcia Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św.[/quote]
Dodano: 25  Września  2017  20:35:26
~abcdef
Tu walka toczyła się o WSZYSTKIE POŚPIESZNE KURSY dla Stalowej Woli z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko o część z nich, bo pozostała część nich z 30 km ominięciem Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św.


Zrozumiałeś już? Mamy dzięki takiemu, a nie inny PLANOWI TRANSPORTOWEMU na lata 2020 - 2025 WSZYSTKIE POŚPIESZNE KURSY z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko części z nich, bo pozostała część z nich z 30 km pominięciem Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św.
Dodano: 25  Września  2017  16:05:18
~abcdef
@manukun

A Ty nie możesz pojąć, że:


JEDYNYM sposobem na WSZYSTKIE POŚPIESZNE KURSY z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko części z nich, bo z 30 km ominięciem Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św. jest WŁAŚNIE zatwierdzony w grudniu 2016 r. w plan transportowy MIB na lata 2020 - 2025.



Stalowa Wola popełniłaby WIELKI BŁĄD, gdyby przystała na opcję, która była w latach 80 tych, czyli nawet 3 pośpieszne dziennie od strony Leżajska przez Centrum Stalowej Woli, a reszta od strony Kolbuszowej przez Tarnobrzeg i o zgrozo na Sandomierz w stronę Ostrowca Św., CZYLI z 30 km OMINIĘCIEM Stalowej Woli.


DLATEGO WIELKIE BRAWO dla ministerstwa MIB za taki, a nie inny PLAN TRANSPORTOWY, czyli za uwzględnienie w nim interesów największego miasta na północy Podkarpackiego w postaci WSZYSTKICH POŚPIESZNYCH KURSÓW z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko części z nich, bo z 30 km pominięciem Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św.

Pojmujesz już, manukunie, co jest lepsze da Stalowej Woli, ponieważ daje WSZYSTKIE POŚPIESZNE KURSY[/b] z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego
Dodano: 25  Września  2017  15:58:40
Ile razy można maglować, że jedyną szansą na zwiększenie frekwencji w pociągach jest zatrzymywanie ich w centrum miasta. Zamiast tego mamy cieszyć się peronem pośrodku niczego. Tak wspaniały plan transportowy uchwalił rząd...
Dodano: 25  Września  2017  15:47:23
~abcdef
@train

umiech Święta racja.
Dodano: 25  Września  2017  13:01:28
~abcdef
@train

umiech)))))))))))
Dodano: 24  Września  2017  18:15:56
~train
Potwierdzam, że to, co stwierdza abcdef jest najlepsze dla Stalowej Woli:


CYTAT
NAJLEPSZY dla Stalowej Woli w kontekście kolejowego ruchu pośpiesznego jest PLAN TRANSPORTOWY ministerstwa MIB na lata 2020 - 2025 dający Stalowej Woli WSZYSTKIE POŚPIESZNE KURSY z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego.



Dzięki takiemu PLANOWI TRANSPORTOWEMU zatwierdzonemu w grudniu 2016 r. żaden pociąg pośpieszny z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego nie ominie Stalowej Woli, ponieważ 2 pośpieszne pojadą przez Stalową Wolę Centrum w kierunku Ostrowca Św., a 3 do 4 lub 5 do 7 przez CHARZEWICE w kierunku Lublina, czyli żaden pociąg pośpieszny z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego nie ominie Stalowej Woli.

Nie ma więc niebezpieczeństwa, że jakiś pośpieszny pojedzie z Przemyśla/Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św. czyli z 30 km ominięciem Stalowej Woli.

Brawo ministerstwo za uwzględnienie interesów największego miasta na północy Podkarpackiego w postaci WSZYSTKICH POŚPIESZNYCH KURSÓW z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego, a nie tylko części z nich, bo z 30 km pominięciem Stalowej Woli z powodu pośpiesznych jadących z Przemyśla czy Rzeszowa przez Tarnobrzeg w kierunku Sandomierza i na Ostrowiec Św.
Dodano: 24  Września  2017  10:53:24
~abcdef
Elektryfikacja linii Rzeszów - Ocice (KOŁO TARNOBRZEGA) zakończy się w 2020 r., a elektryfikacja linii Stalowa Wola Rozwadów - Lublin Zemborzyce w 2019 r. i według PLANU TRANSPORTOWEGO ministerstwa MIB na lata 2020 - 2025 planowane jest tak, jak już to było tu napisane, czyli:


1. 2 pośpieszne dziennie z Zamościa przez Stalową Wolę do Krakowa/Wrocławia oraz 2 pośpieszne dziennie z Przemyśla/Rzeszowa przez Leżajsk, Stalową Wolę, Sandomierz, Ostrowiec Św., Radom do Warszawy

ORAZ

2. Od 3 do 4 ALBO od 5 do 7 pośpiesznych dziennie z Rzeszowa/Przemyśla przez Tarnobrzeg, nowy przystanek CHARZEWICE w kierunku Lublina i dalej.



PODSUMOWUJĄC powyższe 2 punkty:


NAJLEPSZY dla Stalowej Woli w kontekście kolejowego ruchu pośpiesznego jest PLAN TRANSPORTOWY ministerstwa MIB na lata 2020 - 2025 dający Stalowej Woli WSZYSTKIE POŚPIESZNE KURSY z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego.


A do NOWEGO PRZYSTANKU w Charzewicach dowiezie autobus miejski MZK w takcie NAJPRAWDOPODOBNIEJ półgodzinnym relacji Nisko - Zaleszany.
Dodano: 24  Września  2017  10:16:49
~fffff
w czerwcu 88 roku zabrano stalowej połączenia dalekobieżne i przetrasowano przez tarnobrzeg, obecnie tarnobrzeskie lobby robi to samo
Dodano: 23  Września  2017  23:15:38
~bbbb
do Charzewic nikt nie będzie dymał nawet autobusem miejskim w takcie tylko wybierze PKS z centrum miasta
Dodano: 23  Września  2017  21:57:08
~abcdef
@bbbb

I powtarzam, że:

Do Charzewic nie będziesz musiał, jak to ująłeś, dymać, ponieważ autobus miejski MZK w takcie NAJPRAWDOPODOBNIEJ półgodzinnym relacji Nisko - Zaleszany dowiezie Cię tam.
Dodano: 23  Września  2017  17:24:39
~abcdef
@bbbb


Elektryfikacja linii Rzeszów - Ocice (KOŁO TARNOBRZEGA) zakończy się w 2020 r., więc Twoje słowa:

CYTAT
jeżeli pkp ic nie chce trasować pociągów liniami bez druta, to realny wydaje się być wariant, że z przemyśla do warszawy będą pociągi przez Leżajsk i przez Lublin wbrew wszelkim planom transportowym


SĄ NIEPRAWDZIWE, bo w 2020 r. zarówno odcinek Stalowa Wola Rzowadów - Lublin Zemborzyce jak i odcinek Rzeszów - Ocice będą zelektryfikowane, a wtedy wg PLANU TRANSPORTOWEGO ministerstwa MIB będzie tak, jak już to było tu napisane, czyli:

1. 2 pośpieszne dziennie z Zamościa przez Stalową Wolę do Krakowa/Wrocławia oraz 2 pośpieszne dziennie z Przemyśla/Rzeszowa przez Leżajsk, Stalową Wolę, Sandomierz, Ostrowiec Św., Radom do Warszawy

ORAZ

2. Od 3 do 4 ALBO od 5 do 7 pośpiesznych dziennie z Rzeszowa/Przemyśla przez Tarnobrzeg, CHARZEWICE w kierunku Lublina i dalej.

PODSUMOWUJĄC najlepszy dla Stalowej Woli w kontekście kolejowego ruchu pośpiesznego jest PLAN TRANSPORTOWY ministerstwa MIB na lata 2020 - 2025 dający Stalowej Woli WSZYSTKIE POŚPIESZNE KURSY z Rzeszowa/Przemyśla w kierunku Lublina i Ostrowca Świętokrzyskiego.
Dodano: 23  Września  2017  17:22:47
~bbbb
jeżeli ktoś będzie korzystał z pociągów to tych jadących przez stalową wolę, a do charzewic tak ja obecnie do pilchowa nikt nie będzie dymał. Popiszmy o rzeczach realnych, jeżeli pkp ic nie chce trasować pociągów liniami bez druta, to realny wydaje się być wariant, że z przemyśla do warszawy będą pociągi przez Leżajsk i przez Lublin wbrew wszelkim planom transportowym
Dodano: 23  Września  2017  17:09:19
 

Pogoda:
Stalowa Wola
Sport
Edukacja
Pozostałe