Zaloguj się !
Get Adobe Flash player

Remis na pożegnanie... boiska

Opublikowano: 27  Sierpnia  2017

Stal Stalowa Wola zremisowała w sobotnim meczu rozegranym na własnym boisku. Zielono- czarni dorzucili tym samym do swojego dorobku 1 punkt.

W sobotnie popołudnie Stalówce przyszło zmierzyć się z z ŁKS-em Łódź. To był historyczny mecz, bo ostatni rozegrany na boisku piłkarskim na ulicy Hutniczej. Później rozpocznie się budowa Podkarpackiego Centrum Piłki Nożnej, mecze więc będą odbywać się gościnnie na stadionie miejskim w Rzeszowie.

Może właśnie dlatego piłkarze Stali rozpoczęli spotkanie ostro i z wigorem. Pierwsze minuty napawały kibiców optymizmem. Później para lekko opadła choć chwilę wcześniej była okazja na objęcie prowadzenia. Goście do roboty wzięli się ostro kilkanaście minut później stwarzając dzięki rzutowi Pieczary szansę na bramkę. Na szczęście skończyło się na strzale w poprzeczkę. Później sytuacje stwarzali zawodnicy obu drużyn, ale pierwsza połowa meczu zakończyła sie bezbramkowym wynikiem.

W 52 minucie zielono- czarni stworzyli groźną sytuację, ale skończyło się na strachu gości. Piłka wylądowała w ramionach bramkarza ŁKS. W 73 minucie padł wreszcie upragniony gol dla Stali. Zdobył go Sebastian Łętocha. Niestety podrażnieni wynikiem goście wzięli się ostro za grę i kilkanaście minut później, w 87 minucie, dzięki uderzeniu z główki Łukasza Zagdańskiego, wyrównali wynik meczu. I tak już zostało do ostatniego gwizdka.

Stal Stalowa Wola po 6 kolejkach uplasowała się na 10 miejscu tabeli z 6 punktami. Następne spotkanie drużyna Stali rozegra w niedzielę 3 września na wyjeździe z Olimpią Elbląg.

Stal Stalowa Wola - ŁKS Łódź 1:1 (0:0)

Bramki: 1:0 Sebastian Łętocha, 1:1 Łukasz Zagdański

Stal: Frątczak – Zalepa, Wasiluk, Gębalski, Hirskyi (46 Dziubiński) – Stąporski (57 Korczyński), Sobotka, Bukowiec, Jarosz – Trubeha (60 Łętocha), Janiszewski

ŁKS Łódź: Kołba – Rozmus, Pieczara (71 Bryła), Radionov (76 Zagdański), Kostyrka - Pyciak, Gamrot, Guzik (57 Pyrdoł), Juraszek - Rozwandowicz, Kocot

Sędziował: Marcin Kochanek z Opola

Widzów: 800

Żółte kartki: Dziubiński, Radionov, Juraszek

 


Komentarze
1 2 3 »

Strona: 1/3 Wyświetlaj po:

@stalówka
Zakład przetwórstwa odpadów powstał pośród innych fabryk, na terenie przemysłowym. Gdzie indziej miał być uruchomiony?

Winę za smród obarczaj zarządców oszczedzających na instalacjach pochłaniających fetory.
Dodano: 6  Września  2017  16:37:40
~STALÓWKA
@ MANUKN,spróbuję ci wszystko wyjaśnić po chłopsku bo poziom twojej inteligencji jest niski i tobie trzeba wszystko tłumaczyć jak małemu dziecku. Chwaliłeś SZLĘZAKA że zbudował przetwarzalnie śmieci na GRABSKIEGO więc się pytam gdybyś mieszkał parę kroków od tej śmieciarni to też byś chwalił tą inwestycję? i czym się różni oczyszczalnia od przetwarzalni śmieci w jednym i drugim miejscu panuje taki smród którego ciężko wytrzymać.To samo się tyczy plastykowni kto tam pracuje to na pewno będzie chory na nowotwory.A manipulacja co do ulicy PRZYSZOWSKIEJ to śmierdzi na kilometr bo tam powstał największy śmierdziel w naszym mieście aluminiowy za czasów SZLĘZAKA.
Dodano: 6  Września  2017  14:44:14
@jazda
Ciekawe, czy będziesz taki kozak za 2 lata. Jak będziesz bulił na utrzymanie stadionu.
Dodano: 1  Września  2017  20:38:16
~jazda
Idź na skargę do prezydenta, że będzie budowany stadion 🏟 i z twoich podatków.
Dodano: 1  Września  2017  19:36:16
@jazda
Mam takie same prawo głosu, co Ty - o ile w ogóle płacisz podatki w Stalowej Woli. Nikt nie zabrania ludziom postępować głupio - w tym także władzom. Stadion może powstanie, ale kredyty na jego budowę będą spłacać wszyscy mieszkańcy. Większość z nich nie ogląda meczy na stadionach. To sprawiedliwe?
Dodano: 1  Września  2017  18:37:38
~jazda
manukun co podwyżka pod Metalowcem, że wbijasz do tematu, który ciebie nie dotyczy i obrażasz oraz hejtujesz na lewo i prawo??. Zresztą ty i tak nie masz prawa głosu odnośnie piłki nożnej i nowego stadionu. Bo on powstanie, czy ci sie podoba, czy nie . I co gogolu zgłosisz sprawę, że powstaje nowy styadion??.
Dodano: 1  Września  2017  17:12:18
~Mark
haha, STALÓWKA to ma problemy ze zrozumieniem nawet swoich postów. Miota się, rzuca, zarzuca innym różne rzeczy, omijając temat np. PCPN. STALÓWKA odpowiedz mi tylko na jedno pytanie. Co LN zrobił dla miasta ? Jakąś jedną inwestycję z której będą jakieś dochody do budżetu. Dziękuję, ale nie spodziewam się żadnej odpowiedzi sensownej.
Dodano: 1  Września  2017  12:58:19
@stalówka
Ja mam problem? Gdy wymieniam branże działające na ul. Grabskiego, nie będę mieszał w to ul. Przyszowskiej. Branże, nie zakłady. Sama obróbka tworzyw sztucznych to kilka firm. Nikogo nie mam zamiaru chwalić, tylko uświadomić Tobie obecność wielu innych gałęzi przemysłu działających w strefie.

Oczyszczalnia jest koło Vivo nad Sanem. Tam jest zakład przetwarzania odpadów, albo ripok - jak wolisz.

Dalej nie rozumiem sensu pytania o otoczenie mojego domu. Wolnych działek nie ma, więc nikt fabryki nie zbuduje. Od tego są strefy przemysłowe. Jesteś zdziwiony, że tam zbudowano zakład przetwórstwa śmieci? A niby gdzie indziej?

Nie wiem, kto budował ul. Przyszowską. Nie chce mi się grzebać w dokumentach. Mógł być to Szlęzak. Jakie to ma znaczenie, skoro nic nowego tam nie powstaje? Co innego Grabskiego i COP - tam hale rosną jak grzyby po deszczu.
Dodano: 1  Września  2017  12:38:00
~STALÓWKA
@ manukun schodzę z dyskusji z tobą bo masz problemy ze zrozumieniem prostych dla mnie rzeczy. Pisałem o tym zakładzie drzewnym że to jedyna zdrowa firma w tej strefie ekonomicznej.Natomiast ty wychwalałeś że SZLĘZAK wprowadził 3 firmy na ulicę GRABSKIEGO więc się pytam czy chciałbyś mieć koło swego domu [tą oczyszczalnie] nie ma czego chwalić bo tam ludzie z ALUTEKU codziennie się przemieszczają i wąchają ten syf.Co do ulicy PRZYSZOWSKIEJ to też nie masz racji bo ten odcinek PRZYSZOWSKIEJ był robiony przez SZLĘZAKA. Chyba się ze mną zgodzisz?.
Dodano: 1  Września  2017  12:01:05
@stalówka
Słabo znasz te miasto, skoro coroczne artykuły o podwyżce podatków nazywasz bredniami. Mam cytować uchwały rady miejskiej podpisane przez Nadbereżnego?

Zakład aluminiowy jest na ul. Przyszowskiej, dziwne żebym o nim mówił.

Nie mieszkam w bloku umiech

Co ma "firma drzewna" do "oczyszczalni"? Już tak motasz, że sam nie wiesz czego się czepiać. Do tego niezrozumiały bełkot. Jak Siembida w debacie z 2010. Też nie potrafił się wysłowić.
Dodano: 1  Września  2017  11:42:33
~kop
wszyscy wiedza ze 98 % kiboli to patole lubia niszczyc wszystko co się nawinie pod reke wiec po co im stadion i tak prędzej czy później zniszcza !!!
Dodano: 1  Września  2017  10:47:51
~STALÓWKA
@ manukun, kolejna twoja manipulacja sięgająca dna skończ z pisaniem bredni bo tego się nie da czytać, już wcześniej ci komentowałem że nie dyskutujesz z idiotą tylko z gościem który nasze miasto zna na wylot.Do czego zmierzam piszesz że SZLĘZAK zbudował ul.GRABSKIEGO jest to prawda , piszesz też że na tej ulicy powstała plastykownia, oczyszczalnia śmieci, czy zakład drzewny z tym się zgadzam. Tylko nie dodałeś że na tej ulicy powstał największy truciciel w naszym mieście firma ALUTEK. A to ma zasadnicze znaczenie, po za tym tą firmą drzewną to też nie ma się czym chwalić bo nie chciał byś mieć tej oczyszczalni koło swojego bloku.Jeżeli chodzi o te podatki to większość tych firm dziala w strefie ekonomicznej i korzysta z wielu przywilejów.
Dodano: 1  Września  2017  09:27:05
@stalówka
Udaj się na strefę przemysłową i zobacz te kilkaset hektarów hal produkcyjnych. Powstaje od kilkudziesięciu lat.

Rzegocki zbudował ul. Solidarności - przy niej lokowane były zakłady aluminiowe. Szlęzak zbudował ul. Grabskiego i ul. COP - tam istnieją zakłady obróbki drewna, plastiku czy śmieci. Co zbudował Nadbereżny?

Podwyżki podatku w 2015 nie zdążył uchwalić. Za to udało się w 2016:

Podatek od gruntów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie: sprzedaży paliw, działalności bankowej lub świadczenia usług finansowych, wytwarzania, przesyłania, dystrybucji lub handlu energią elektryczną ma wzrosnąć o 30 groszy (z 59 gr na 89 gr/m2, a dla pozostałych działalności, bez zmian, w wysokości 59 gr/m2); od budynków związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie: handlu, gdy powierzchnia jest większa od 1000 m2 (dla jednego budynku), sprzedaży paliw, działalności bankowej lub świadczenia usług finansowych, wytwarzania, przesyłania, dystrybucji lub handlu energią elektryczną (wzrost stawek o 6,05 zł, z 16,81 zł do 22,86 zł/m2, a dla pozostałych działalności wzrost o 1,69 zł, z 16,81 zł do 18,50 zł/m2); od budynków pozostałych, wzrost o 22 gr, z 5,34 zł do 5,56 zł/m2.

Oraz kolejna w 2017:

Wprowadzona uchwała określa stawki podatku w zakresie gruntów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej na 0,65 zł za mkw. – dotychczas było 0,59 zł, budynków związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej na 20 zł za mkw – dotychczas było 18,5 zł.
Dodano: 31  Sierpnia  2017  13:44:54
@stalówka
Frac wyprowadził się z miasta. Straciliśmy na tym 7 mln w imię "obrony kupców", którzy sami się uratowali z tonącego okrętu i zmienili miejsce prowadzenia działalności. Za to mamy ciągnący się smród miasta nieprzyjaznego rodzimym przedsiębiorcom. Brawo!

Nadbereżny rządzi 3 lata. Zmiana planu zagospodarowania przestrzennego trwa rok. Inwestor zakupił działkę w VI 2014 - czyli jeszcze za Szlęzaka. Ile jeszcze będzie musiał czekać?
Dodano: 31  Sierpnia  2017  13:26:09
~Oknxjxh
Jakież to wielkie inwestycje wylicz chociaż 1 ? Ławki? Tylko które zakochanych czy z kontenerów?
Dodano: 31  Sierpnia  2017  13:19:05
~STALÓWKA
@ manukun, kolejna twoja kompromitacja już mam dość pouczania ciebie bo próbujesz manipulować a nie potrafisz. Co do galerii na dworcu autobusowym to pan Kołek obecnie zgłosił nowy projekt tej galerii podniósł tą galerie o parę piętr i czeka na zaklepanie tego projektu . Mimo że korzystasz z wyszukiwarki to piszesz brednie i całe miasto się z ciebie śmieje.Z tym terenem uzbrojonym to też wielka manipulacja bo nie dawno wmawiałeś wszystkim mieszkańcom że to RZEGOCKI sprowadził do naszego miasta śmierdzieli aluminiowych . Więc jaka jest prawda czy SZLĘZAK sprowadził do nas tych trucicieli czy RZEGOCKI.? Co do podatków to ani SZLĘZAK ani obecny prezydent żadnych podatków mi nie podnosił więc nie kłam bo nie jesteś gówniarzem i nie dyskutujesz z gówniarzem. Jestem człowiekiem bardzo rozsądnym i nigdy nie bylem za tym żeby budować stadion na 20 tysięcy kibiców bo to by było marnotrawstwo.Jeśli chodzi o inwestycje to też twoja wielka ściema bo PAN PREZYDENT L.N. oprócz drug robi wielkie inwestycje na które SZLĘZAK nie miał głowy i pieniędzy.
Dodano: 31  Sierpnia  2017  13:12:29
~Onono
Ludzie nie widzicie z3 w tym klubie to jest taki szrot pilkarski _ kibolski od dłuższego czasu uwlaszczylo się też paru cwaniaków w zarządzie i to im pasuje! Kasę dostają na zawołanie z naszych podatków i tak się to kręci!
Dodano: 31  Sierpnia  2017  13:08:25
~Mangusta
~STALÓWKA. Mówisz, że tak było z kibicami jak przy korycie było PO. Nie pogrążaj się. Wpisz sobie w gogle "zadyma kibolska 2017". Tak nawiasem mówiąc to "Ustawka kiboli Górnika Zabrze i Stali na autostradzie A1" jest na trzecim miejscu. Tak właśnie jesteś wiarygodny. Piszesz to co Ci obecnie jest wygodnie pisać. Ja powtórzę. To centrum, spłata kredytu za to centrum i koszt jego utrzymania to będzie ogromy koszt dla miasta. Mam nadzieje, że jak się zmieni władza to odbije się to na wysokości dotacji dla Klubu. Mądry włodarz powie, że na piłkę w Stalowej daje xxx zł i idzie to na całą piłkę w tym na utrzymanie tego PCPN. Ja na takiego człowieka zagłosuje na 100%. Nie musi to być w przyszłych wyborach, może to być jeszcze w kolejnych ale na 100% pis nie będzie rządził do końca świata ... a koszt pozostanie umiech.
Dodano: 31  Sierpnia  2017  12:38:06
@stalówka
Szlęzak uzbroił kilkadziesiąt hektarów, które zarabiają więcej niż kosztuje utrzymanie Twojej ulubionej biblioteki czy inkubatora. Nadbereżny do pięt nie dorasta - zablokował Fraca, zablokował salon samochodowy, teraz blokuje galerię na dworcu. Nie szuka nowych terenów pod inwestycje, bo łatwiej jest remontować drogi i wmawiać mieszkańcom, że to rozwój gospodarczy. Podnosi podatki - bo to jedyne, co potrafi.

Już nie jesteś wizjonerem? Nie chcesz budować stadionu na kilkanaście tysięcy widzów, żeby kibice nie musieli się wstydzić? Dlaczego wizytówka miasta ma być schowana wśród drzew i bloków? Nagle martwisz się kosztami? Przecież przestaniesz się wstydzić, jak wybudujemy piękną arenę na 20.000. Będziemy gotowi na ligę europejską!
Dodano: 31  Sierpnia  2017  12:36:38
~STALÓWKA
@ mangusta, jedyne co się mogę z tobą zgodzić to to że tak było jak przy korycie było PO z tymi kibicami.Tak wszyscy mieszkańcy w przyszłym roku pójdą na wybory aby podziękować obecnemu prezydentowi za wszystko co zrobił dla mieszkańców przez ostatnie lata.A tak po prawdzie PAN PREZYDENT L.N. nie ma z kim przegrać w następnych wyborach no bo z kim, wymień choć jednego godnego przeciwnika.SZLĘZAK wybudował bibliotekę czy inkubator na jakie pieniądze się to przełożyło dla miasta?, będziemy co roku miliony w te nie potrzebne inwestycje pakować i nic z tego nie mieć.Co do kibiców przyjeżdżających do nas to wielu tych kibiców to bardzo porządni ludzie. Do manukun, o jakich ugorach przy obwodnicy ty pleciesz bo jedyne miejsce nie zabudowane przy tej obwodnicy to są działki w kierunku ROZWADOWA ale hektar ziemi tam kosztuje kilkaset tysięcy . Bo to teren w mieście a wiesz po ile są działki budowlane na terenie miasta za ar kilkanaście tysięcy.Stadion na 30 tysięcy jest nam nie potrzebny wystarczy na 9 tysięcy oby tylko na każdym meczu był pełny. Ale żeby tak było to musimy grac w ekstraklasie i zbudować bardzo silny zespół.
Dodano: 31  Sierpnia  2017  11:32:53
~Mangusta
~STALÓWKA - przyjadą na mecz do nas kibole, wrócą do siebie i opowiedzą innym kibolom jaki piękny stadion jest w stalowej. No genialna promocja miasta. Zapytaj może jakiegoś znawcę tematu na ile zł dochodu w kasie naszego miasta się to przełoży ? hahaha. Pewnie na miliony bo każdy kibol to biznesmen i od razu przyjedzie inwestować w Stalowej. Stadion nie przełoży się na ANI JEDNĄ dodatnią złotówkę w Stalowej. Będzie tylko kosztem. I jeszcze będzie kosztem dodatkowym jak ci wspaniali kibole zdemolują albo stadion albo okolice stadionu. Na youtube można zobaczyć jak to bydło się na stadionach zachowuje i jeszcze się tym chwalą. DO WYBORÓW MARSZ mieszkańcy Stalowej. Bo jak władzy nie zmienimy to będziemy mieli stadion na ulicach !!!!
Dodano: 31  Sierpnia  2017  10:48:40
@stalówka
Ach, kibice. A ile będzie kosztować naprawa zniszczeń po tych meczach? Ile kibice zostawią pieniędzy w mieście: w knajpach, hotelach czy burdelach? Po meczu zapakują się i pojadą do siebie. Zostaną koszty...

Stadion z prawdziwego zdarzenia wymaga całej otoczki: hoteli, dróg dojazdowych, parkingów. Ul. Hutnicza nie na rezerwy terenowej. Przy kilku tysiącach widzów okolica się zapcha, a co dopiero przy kilkunastu. Do tego okoliczne przejazdy kolejowe są kolizyjne. Wystarczy jeden pociąg towarowy i całe Zatorze utknie w gigantycznym korku.

Tereny przy hutniczej nadają się na centrum szkoleniowe. Do tego nie trzeba wcale trybun za kilkadziesiąt milionów złotych.

Sprawdź, ile kosztuje hektar ugoru przy obwodnicy. Na stadion potrzeba 5-6 ha terenu. W zamian zyskujemy możliwość rozbudowy do nawet 30.000 miejsc i gwarancję, że wydarzenia na stadionie nie sparaliżują miasta.

W ekstraklasie Stal grała, gdy miasto było obrzydliwe bogate, a huta nie miała co robić z pieniędzmi. Nawet sekcja łucznictwa działała!

Teraz tego nie ma. Ale ignoranci ekonomiczni dalej się nie mają pojęcia o niewielkich możliwościach finansowych miasta.
Dodano: 30  Sierpnia  2017  15:09:53
~antystal
te miernoty tego klubiku nawet nie staly kolo prawdziwych zawodowców !!a działacze to jest czysta amatorszczyzna dopiero na poziomie LZS buhaha
Dodano: 30  Sierpnia  2017  15:04:52
~STALÓWKA
@ manukun i znowu nie masz racji bo promocja polega na tym że jak kibice innych drużyn przyjadą do naszego miasta to po wyjeździe będą w swoim mieście opowiadać na jakim pięknym stadionie gra nasza STALÓWKA. Czy ty chcesz mi powiedzieć ze ten stadion trzeba zamknąć i przenieś w inne miejsce, pomyślałeś ile by to kosztowało. Za same grunty trzeba by było wylożyć kilkanaście milionów złotych nie stać naszego miasta na takie marnotrawstwo.Ten stadion to dla przynajmniej 20 tysięcy mieszkańców to piękne wspomnienia z mlodych lat kiedy nasza STALÓWKA grała w obecnej ekstraklasie.Kiedy zrozumiesz prześmiewco że jeszcze przyjdą wspaniałe dni dla naszej pilki nożnej masz to zaklepane jak pies budę. Bo w sporcie są lepsze lata a nawet powiem roczniki i gorsze bez względu na to ile kasy na tą piłkę wyłożymy. Reprezentacji POLSKI w piłce nożnej nigdy ptasiego mleczka nie brakowało ale dopiero za rządów PIS znalazła się w pierwszej 4 najlepszych drużyn na świecie.Gdy sprawy w POLSCE idą w dobrym kierunku to i nasz SPORT zaczyna odgrywać potężną rolę w świecie sportu.Ale ty jako laik sportowy takich rzeczy nie rozumiesz bo jesteś wrogiem naszego zawodowego sportu.
Dodano: 30  Sierpnia  2017  14:48:15
@stalówka
Wizytówka miasta skąpana w huku i oparach przemysłowych. Schowana między drzewami i blokami. Piękna promocja miasta.

Stadiony reprezentacyjne buduje się w miejscach dostępnych i dobrze widocznych. W naszych warunkach - obok obwodnicy.

Wielkie pieniądze, ekstraklasa... Sprawdź najpierw możliwości finansowe miasta, później planuj, wizjonerze 😂
Dodano: 30  Sierpnia  2017  13:56:04
~STALÓWKA
@ antystal , z idiotami ja nie dyskutuję bo nie ma o czym zapamiętaj to sobie na całe życie, bez odpowiedzi.
Dodano: 30  Sierpnia  2017  13:30:14
~antystal
Buhaha ta śmieszna drużyna promocja miasta? Żart jakiś ?przecież za te piłkarskie miernoty wstydzi my się co tydzień! !wić tępy kibolu nie pisz pustych frazesow!
Dodano: 30  Sierpnia  2017  13:27:09
~SATLÓWKA
@ filip, gdybyśmy zrobili tak jak piszesz to nie dostalibyśmy 15 milionów z MINISTERSTWA SPORTU.Przy okazji powinieneś się cieszyć że będziemy mieli to CENTRUM bo to będzie piękna promocja naszego miasta. Do mangusta, pytasz mnie dla jakich kadr powstanie to CENTRUM otóż będą przyjeżdżać kadry województwa ŚWIĘTOKRZYSKIEGO, LUBELSKIEGO czy PODKARPACKIEGO.Zresztą nie ważne skąd będą przyjeżdżać ważne że będziemy na tym zarabiać wielkie pieniądze. Pamiętasz jak nie dawno prezydent OPOLA chciał pogonić TVP 1 z organizowania festiwalu piosenki w tym mieście. Kiedy zaszli do niego właściciele hoteli czy restauracji na kolanach przepraszał TVP 1 za swoją głupotę bo ci hotelarze czy właściciele restauracji stracili by wielkie pieniądze. Bo ile tysięcy gości przyjeżdża z calej POLSKI na ten festiwal.Ty widzisz co najwyżej koniec własnego nosa a ja jako wizjoner widzę w tym stadionie wielki potencjał na przyszłość.Po za tym ten stadion remontowany jest po to żebyśmy w przyszłości mogli grać w ekstraklasie. Ja też jak budowałem dom musiałem pożyczyć duże pieniądze bo nie miałem tyle gotówki ale pożyczkę się powoli spłaci a mieszkam w pięknym domu.Dziewięćdziesiąt procent inwestycji na świecie to powstają na kredytach i nikt się tych kredytów nie boi.
Dodano: 30  Sierpnia  2017  13:15:44
@stalówka
Mecz co dwa tygodnie. Nie ma znaczenia, ilu widzów, bo utrzymanie stadionu kosztuje codziennie. Co z resztą tygodnia? Stadion stoi pusty. Kto płaci za utrzymanie? We Wrocławiu - wszyscy użytkownicy sieci wodociągowej. Kto zapłaci w Stalowej Woli?

Sandomierz wydał 17 mln na remont stadionu. My tyle dostaniemy dofinansowania. Gdzie pozostałe kilkadziesiąt milionów?

Puławy wydały blisko 50 mln na stadion z basenami. Puławy są bogatszym miastem - mają zakłady azotowe i budują nową strefę przemysłową. Miasto wielkości Tarnobrzega, ale budżet jak w większej Stalowej Woli. Ich stać na kredyty na stadion.

Ciebie to nie interesuje. Nie interesuje sytuacja gospodarcza miasta, nie obchodzi ilość pieniędzy w budżecie. Miasto straciło 10.000 mieszkańców, ale Ciebie to nie interesuje, bo głównym problemem jest wstyd z powodu niewyremontowanego stadionu.
Dodano: 30  Sierpnia  2017  12:53:03
~Mangusta
~STALÓWKA - dla jakich kadr powstaje to centrum ? Pozwolisz, że zrobię zrzut ekranu z tego co napisałeś i za dwa lata będę podawał linka do tych bredni pod każdym postem jaki napisze jako STALÓWKA, Olo, mieszkaniec czy ktoś tam inny. To będzie dowodem Twojej "prawdomówności" i "znajomości tematu". Może oświeć nas i podaj jakiś przykład kto przyjedzie tu przygotowywać się do sezonu ? Pewnie Ci mocarze z zarządu Stali mają już jakiś plan ... no bo jeśli jakaś firma robi inwestycje to ma zaplanowane potencjalne zyski z tej inwestycji. Nikt nie wydaje 50 baniek na zasadzie "może jakoś to będzie i coś zarobimy" hehe
Dodano: 30  Sierpnia  2017  12:29:43
 

Pogoda:
Stalowa Wola
Sport
Edukacja
Pozostałe