Chopin na Strunach. By這 pi瘯nie!

Opublikowano: 12  Lipca  2017

We wtorek 11 lipca odby si w naszym klasztorze drugi koncert w ramach XXVII Mi璠zynarodowego Festiwalu Muzycznego pt. Chopin na Strunach. Wyst徙ili: Maciej Strzelczyk - skrzypce, Romuald Erenc - gitara, Piotr Rodowicz –kontrabas.

Podczas wtorkowego koncertu przybyli go軼ie mogli zatopi si w pi瘯nych d德i瘯ach muzyki klasycznej roznosz帷ej si w przestronnym, akustycznym i zabytkowym klasztorze. -Wzruszy豉m si, to bez dw鏂h zda. Tak pi瘯na muzyka w tak niezwyk造m miejscu na pewno ka盥ego poruszy豉 - zdradzi豉 nam pani Jadwiga Lubicka. Stefan Niedzielski nie kry zachwytu. - Wspaniale! Powinno by wi璚ej takich wydarze w tym miejscu - komentowa. A jego 穎na Anna wt鏎owa豉: Niezwyk貫 do鈍iadczenie, ale zdecydowanie za rzadko.
























 


Komentarze

Strona: 1/1 Wy鈍ietlaj po:

~s康y plud
Paliwo plus, teraz s康y plus,co nast瘼ne? G逝pi suweren nawet nie zdaje sobie sprawy.z tego.co si dzieje🙁
Dodano: 13  Lipca  2017  12:44:18
bzk
Do tata gdyby Po wprowadzilo 10 lat temu 500+ to bys dostawal pewnie 1500zl a napewno 1000. Przez 9 lat mialbys 80000zl na ta podwyzke paliwa
Dodano: 13  Lipca  2017  10:51:51
bzk
Do ~@bzk biedakiem na twoje nieszczescie nie jestem
Do rock moje dziecko ma z tego korzysc
Dodano: 13  Lipca  2017  10:47:49
~tata
bzk - nie kazdy dostaje 500 z....jak kto ma na utrzymaniu dzieci w wieku 19, 18 i 14 to nie dostaje nic!!!! A mysla, ze na trzecie dostanie...a ono nie jest trzecie tylko pierwsze....
Dodano: 13  Lipca  2017  10:44:58
bzk a ile Polak zap豉ci - p豉ci za 500 +? to przeliczyle? ile odprowadzaj podatku ci co najwi璚ej korzystaj z programu? ja im nie 瘸逝j bo dla dzieci jak najwi璚ej ale czy one maj z tego korzy嗆? czy doro郵i mylacy poj璚ia....
Dodano: 12  Lipca  2017  23:25:51
~@bzk
Ja pierdziel, ale ci wali! W g這wie zamiast m霩gu masz kacze 豉jno. Nic z tym nie zrobisz, zaden lekarz ci nie pomo瞠. Wsp馧czuj rodzinie biedaku...
Dodano: 12  Lipca  2017  23:01:32
bzk
Mi tez sie te podwyzki niepodobaja, ale to nie jest niewiadomo jaki wydatek. Denerwuje mnie to jak media gledza ile to Polak zaplaci za paliwo i jeszcze wiecej za zakupy w sklepie bo wszystko podrozeje. Jeszcze jakies 2,3 lata temu paliwo kosztowalo 6 zl i jakos sie zylo a ceny w sklepach byly nizsze niz obecnie. Wiec dlaczego ma teraz podrozec skoro cena paliwa jest mniejsza o 1,50zl. Medialna propropaganda.
Dodano: 12  Lipca  2017  14:19:50
bzk ,, to 瞠 wyrachowa'' ja nie zarabiam kokosow i mam jedno dziecko. W tej chwili na paliwo wydaje oko這 500 z i nie jestem 瞠brakiem pa雟twa ale trafia mnie co jak s造sz o podwy磬ach. pis by przeciwko podwy磬om za rz康闚 po a teraz robi to samo. S tak samo zaklamani jak wszyscy politycy.
Dodano: 12  Lipca  2017  12:31:55
bzk
to teraz zaglosuj na PO bediesz mial powr鏒 do krainy mlekiem i miodem plyn帷ej
Dodano: 12  Lipca  2017  12:08:57
~fewfw
bzk
idz i sam osobiscie oddaj im swoje pieniadze
ja nie po to na nich g這sowa貫m by mi teraz op豉ty podnosili
oszukali mnie dziekuje nie g這suje juz wiecej na nich tak samo zrobi貫m z PO tak samo teraz bedzie z PIS
Dodano: 12  Lipca  2017  11:58:36
bzk
co do mas豉 to kupuj sobie 豉ciate w kauflandzie za niecale 5 z, bardzo dobre. a jezeli chodzi o paliwo to podwyzka o 25gr na lirze, to dla przeci皻nego cz這wieka co jezdzi tylko po miescie i raz na jakis czas pojedzie gdzies dalej to jest koszt jakies 100 z rocznie (przy zakupie 60 litr闚 przejedziesz ok 700km co starcza mniej wiecej na 2 miesi帷e. 60x0,25x6=90 z). wiec wole zap豉cic te nieca貫 100 z raz na rok, w zamian za to dostac 12 razy po 500 z na dziecko niz zyc za rzad闚 PO i nie mie nic. czysta prawdziwa ekonomia.
Dodano: 12  Lipca  2017  10:28:21
~ddd
a gdzie sie schowa pan starosta Zarzeczny
moze by sie pan ustosunkowal do pomyslu parti PIS
niech mieszkancy wiedza czy warto na pana g這sowac ??
Dodano: 12  Lipca  2017  09:37:19
~strabit
nie poszed by bo teraz pis nawazy piwa zlosc jest ogromna na na nich nie dosc ze ceny w sklepach ekstremalne ( np mas這 po 6 zl) choc to nie ich wina tylko poprosu masala brakuje)ale podatki mozna obnizac a juz napewno nie podawac nowych itp
pis jest teraz na zakrecie i to coteraz zrobi bedzie mia這 wp造w na to co dalej z ta partia
sa dwie drogi albo wr鏂a do tego co by這 jak szli pow豉dze ( normalni ludzie dbajacy o polakow a nie koryto)albo skoncza jak PO albo i gorzej
=Pan weber z tego co slucham ludzi na miescie za ta akcje z paliwem jest skonczony jako polityk w tym miescie
bedzie tylko smr鏚 i gn鎩 i nic po za tym
Dodano: 12  Lipca  2017  09:34:27
~1232rt
mozna by sie tych ludzi co tam byli zapytac co sadza o pomysle pis podniesienia op豉ty paliwowej o 25 gr za litr
panie Weber panie Nadberezny prosze pusc i sie zapytac zrobic sobie konferencje polansowac sie troche
co boicie sie ?? najpierw wasza partia wpada na debilne pomys y jak ludzi z pieniedzy ogolic a teraz co odwagi brak stanac przed wyborcami
albo zaczniecie s逝zyc polakom albo bedzie koniec pis i was jako polityk闚
natychmiast wycofac sie z jakichkolwiek op豉d podywzek danin
dzielcie tym co macie ja jak nie mam to nie zyje ponad stan i nie podnosze komus oplat tylko rzadze tym co mam
jak tak zrobicie to moze ludzie do was wr鏂a alezajmnie to duzo czasu by odbudowac zaufanie macie jeszcze szanse bo polacy PO nadal nie cierpi
Dodano: 12  Lipca  2017  09:11:17
 

Pogoda:
Stalowa Wola
Sport
Edukacja
Pozosta貫