MZK: Powiedź,
jak chcesz podróżować?

Image

Ruszają konsultacje społeczne dla mieszkańców Stalowej Woli korzystających z komunikacji miejskiej. Korekty dotyczą zarówno zmian w godzinach kursowania linii nr 10, jak i modyfikacji trasy jej przejazdów. Powstanie też nowa linia, obsługująca osiedle Hutnik.

– Chodzi o poprawę jakości usług komunikacyjnych dla mieszkańców tego osiedla. W wyniku wprowadzonych zmian, linia nr 10 podzielona zostanie na dwie trasy o numerach „10” i „24”. Pozwoli to znacznie skrócić czas podróży pasażerów, przy jednoczesnym zwiększeniu liczby odjazdów autobusów z osiedla Hutnik. Natężenie ruchu na trasie kursów „dziesiątki”, świadczy o dużej popularności tego połączenia, stąd zamysł modyfikacji dotychczasowej siatki połączeń w kierunku optymalnym dla pasażerów tego osiedla – wyjaśnia Anna Pasztaleniec, zarządzająca Miejskim Zakładem Komunalnym, do którego należy Zakład Komunikacji Miejskiej.

Proponowane „rozdzielenie” trasy „dziesiątki” na dwie linie pozwoli docierać pasażerom w miejsce docelowe podróży bez niepotrzebnego robienia tak zwanej „pętli”. Ulice, które zostaną wyłączone z trasy starej „dziesiątki” przejmie nowa linia o numerze „24”.

Projekt rozkładu jazdy linii nr „10” w nowej wersji, zakłada przebieg jej trasy następującymi ulicami: Sosnową, Tarnowskiego, Jagodową, Wańkowicza, Wrzosową, Energetyków, Staszica, Popiełuszki, Hutniczą, Kwiatkowskiego, Orzeszkowej, Ofiar Katynia, K.E.N., Niezłomnych, Podleśną, 1-go Sierpnia, Okulickiego, K.E.N., Al. Jana Pawła II, Staszica, Energetyków, Wrzosową, Wańkowicza, Jagodową, Tarnowskiego, Sosnową.

Linia nr „24” będzie obsługiwać pasażerów na przystankach zlokalizowanych przy ulicy: Sosnowej, Tarnowskiego, Jagodowej, Wańkowicza, Wrzosowej, Energetyków, Żwirki i Wigury, Poniatowskiego, Chopina, Okulickiego, Hutniczej, Ofiar Katynia, Mickiewicza, Staszica, Energetyków, Wrzosowej, Wańkowicza, Jagodowej, Tarnowskiego, Sosnowej.

Natomiast trzecia proponowana zmiana, dotyczy wprowadzenia nowej linii nr „22”, która ma na celu poprawę dostępności komunikacyjnej mieszkańców osiedla Poręby z lokalnymi zakładami pracy, zlokalizowanymi przy ul. Przemysłowej i Niezłomnych. Projektowana trasa linii nr „22” będzie przebiegać ulicami: Rynek, Al. Jana Pawła II, K.E.N., 1 Sierpnia, Podleśną, Niezłomnych, Przemysłową, Klasztorną, Rynek.

Wszelkie uwagi i sugestie dotyczące zarówno przebiegu proponowanych tras, jak i godzin ich obsługiwania przez autobusy komunikacji miejskiej, należy kierować na adres mailowy: mzk_(at)_um.stalowawola.pl za pośrednictwem portalu społecznościowego FB w Wydarzeniu, pn.: Powiedz nam jak chcesz podróżować ”10”, lub telefonicznie pod numerem: (15) 842 34 11 wew.412. Na Państwa opinie czekamy do 7 kwietnia b.r.

ObrazekObrazek ObrazekObrazek Obrazek Obrazek

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =
~Kosa

Maszynista pora zmienić weterynarza...

maszynista

Ja proponuje stare rozwiazanie napedu czyli silnik parowy.Zalety to cicho chodzi i mozna posluchac.Z wegla mozna zrezygnowac,a uzyc gazu to rozgrzania kotla.Reklame bedziemy miec na caly kraj.

~anonim

linia pod vivo powinna podjezdzac o 9-45 10-45 12-45 13-45 tak jak ludzie prace zaczynaja a wracac 13-10 14-10 18-10 20-10 21-10 tak jak koncza, plus kursy dla klientow

~Vika

Skoro linia 24 ma obsługiwać ul.Poniatowskiego to linia 10 powinna jechać od górki Alejami w stronę Hutnika i odwrotnie, złym pomysłem jest cięcie linii z ul. Mickiewicza,ul. Okulickiego do Górki i pozbawienia połączenia z części Alei Jana Pawła II.Jedna linia powinna obsługuje całą ul.Poniatowskiego i ul. Okulickiego a druga linia powinna obsługiwać całe Aleje i ul.Okulickiego. Po tej zmianie nie będzie połączenia z przystanku koło toyoty na ul. Poniatowskiego i odwrotnie z ul.Poniatowskiego pod HSW no super pomysł.

~1+1=2

Jak chcę podróżować?


Tak jak podróżuje się komunikacją miejską po Krakowie. Kto był i mieszkał ten wie.

Tak chcę podróżować.

~Rumcajs

DĄŻMY DO TEGO, ŻEBY W RAMACH MOBILNEGO PROJEKTU MOF Z GŁÓWNĄ LINIĄ Z NISKA DO ZALESZAN BYŁO TAK:


Zwracam uwagę na wprowadzenie taktu PÓŁGODZINNEGO w BEZPOŚREDNICH kursach w godzinach od 5:30 do 23:30 na głównej trasie w ramach mobilnego MOF'u liczącej ok. 25 km z Niska do Zaleszan prowadzącej po drodze krajowej nr 77 z małym odchyleniem do stacji kolejowej Stalowa Wola Rozwadów i potem WYJAZD przy MUZEUM i znów po drodze krajowej nr 77 przy niedługo budowanym PERONIE dla pociągów m.in. pośpiesznych w CHARZEWICACH aż do Zaleszan.


Pracownicy mieszkający od Niska po Zaleszany i pracujący np. w Elektrowni Stalowa Wola, Uniwheels, Armatoora w Nisku byliby szczęśliwi z powodu bezpośrednich kursów w takcie PÓŁGODZINNYM np. od 5:30 do 23:30 pod drodze krajowej nr 77. Pasażerowie kolei RÓWNIEŻ.

Pamiętajmy o szpitalach w Nisku i Stalowej Woli przy drodze krajowej nr 77 i wielu innych generatorach ruchu jak np. szkoły.

Jeśli będzie na tej trasie z Niska do Zaleszan częstotliwość dowozu BEZPOŚREDNIEGO DOWOZU do dworca PKP Stalowa Wola Rozwadów i do peronu w Charzewicach w wymiarze CO PÓŁ GODZINY, a być może, że taka częstotliwość będzie dzięki działaniom podjętym przy okazji projektu MOF, to SKOMUNIKOWANIE samo się ZROBI pod każdy regionalny czy pośpieszny pociąg BEZ WZGLĘDU na zmieniający się kilka razy w roku rozkład jazdy pociągów.


Ta wspomniana u góry trasa to główna oś komunikacyjna przecinająca centra 3 z 4 gmin biorących udział w mobilnym projekcie MOF, czyli Gminy Nisko, Stalowa Wola i Zaleszany, które to gminy zgodnie z MOF będą współfinansować miejską komunikację publiczną przy pomocy MZK między sobą, przy której to osi mieszka w sumie w tych miejscowościach ok. 80 - 85 tys. osób.


STAĆ NAS NA TAKI TAKT W BEZPOŚREDNICH 25 KM KURSACH NA GŁÓWNEJ LINII Z TAKĄ LICZBĄ MIESZKAŃCÓW , bo transport autobusem elektrycznym jest dużo tańszy niż autobusem na olej napędowy, więc ZNACZNIE obniży się cenę po stronie kosztów paliwa. Do tego większe OBŁOŻENIE PASAŻERSKIE z powodu PÓŁGODZINNEGO TAKTU z Niska do Zaleszan spowoduje wzrost dochodu dla MZK po stronie biletów z tego PÓŁGODZINNEGO TAKTU z Niska do Zaleszan